Post AdvertisementRegister an AccountLogin
 
Car Interview
i-Car ကုမၸဏီမွ ဦးဆန္းမင္းႏွင့္ ေတြ႔ဆုံျခင္း
1324 ႀကိမ္ ၾကည့္႐ႈ ႔ၿပီး
 
i-Car ကုမၸဏီမွ ဦးဆန္းမင္းႏွင့္ ေတြ႔ဆုံျခင္း - Car Interview from iCar.com.mm

 
ဆိပ္ကမ္းက ထုတ္တဲ႔ကားကုိ၀ယ္ဖုိ႔ မတုိက္တြန္းပါဘူး။ မျမင္ရဘဲ အြန္လုိ္င္းမွာ Cancellation ၾကည့္ျပီး၀ယ္ရတာ။ ဒါက ေသခ်ာတယ္လုိ႔ ဘယ္သူမွ မေျပာရဲဘူး။ ေသခ်ာတာကေတာ့ ကုိယ္တုိင္ မ်က္စိနဲ႔ တိုက္ရုိက္စစ္ေဆးျပီး၀ယ္တာ ေသခ်ာတာေပါ့ဗ်ာ။ ဒါ့ေၾကာင့္ ေရာက္ျပီးသားကားကုိ ၀ယ္ေစခ်င္တယ္။ ဒီကုိေရာက္ျပီးသား ကားကုိပဲ ဦးစားေပး ၀ယ္ေစခ်င္တယ္။

(၁) ေမး - အစ္ကိုနာမည္ေလးနဲ႔ ကုမၸဏီမွာ တာဝန္ယူထားတဲ့ အပိုင္းေလးေျပာေပးပါဦး။
ေျဖ - အစ္ကိုနာမည္က ကိုဆန္းမင္းပါ။ i.car ကုမၸဏီရဲ႕MD အျဖစ္တာဝန္ယူထားပါတယ္။
(၂) ေမး - အစ္ကိုတို႔ icar co., ltd ကဘယ္လို ဝန္ေဆာင္မႈေတြ ေဆာင္ရြက္ေပးေနပါသလဲ။
ေျဖ - အြန္လိုင္းမွာ ကားေလလံဆြဲျခင္း၊ လက္ရိွအသံုးျပဳေနေသာ ကားအား ေရာင္းလိုျခင္း၊ အလဲအထပ္ လုပ္ေပးျခင္း၊ နံပါတ္ထြက္ၿပီးေသာ ကားအားဝယ္လိုျခင္း၊ ေရာင္းလိုျခင္း၊ ပါမစ္ေလွ်ာက္ျခင္း၊ ဆိပ္ကမ္းထုတ္ ျခင္း၊ ရာျဖတ္ေဆာင္ရြက္ျခင္း၊ သက္တမ္းတိုးျခင္း၊ ကနဦး လုိင္စင္ဝင္ျခင္း၊ နယ္ဝယ္လိပ္စာေျပာင္းျခင္းဆိုၿပီး က႑ာေလးေတြခြဲၿပီး ဝန္ေဆာင္မႈ ေပးေနပါတယ္။
(၃) ေမး - ကားအလဲအထပ္စီးခ်င္တဲ့ လူေတြကိုဘယ္လိုဝန္ေဆာင္မႈေပးပါသလဲ။
ေျဖ - ကၽြန္ေတာ္တို႔ ကုမၸဏီက အသံုးျပဳၿပီးကားေတြကို နံပါတ္ေတြ ေဟာင္းသြားလို႔ ကားအသစ္လဲစီးခ်င္တဲ့လူရိွရင္ ကၽြန္ေတာ္တို႔က အဲ့ကားေဟာင္းကို လက္ရိွေပါက္ေစ်းနဲ႔ ျပန္ဝယ္ေပးပါတယ္။ ကားအသစ္လိုခ်င္တဲ့ လူေတြကို ကားအသစ္နဲ႔ လဲေပးပါတယ္။ ဝယ္ခ်င္တယ္ဆိုလည္း ဝယ္ေပးပါတယ္။ နံပါတ္ အေဟာင္းကားကိုလည္း ျပန္ဝယ္တဲ့ ေနရာမွာ ကာလေပါက္ေစ်း၊ သင့္တင့္တဲ့ေစ်းတစ္ခုကို ျဖတ္ေပးတယ္။ ကားအလဲအထပ္လုပ္ေပးတာရယ္ ကားဝယ္လိုတာျဖစ္ျဖစ္ ေရာင္းလိုတာျဖစ္ျဖစ္ အစ္ကိုတို႔ icar co., ltd အခ်ိန္မေရြးဆက္သြယ္လို႔ ရပါတယ္။ စီးပြားကူးသန္းမွာ ပါမစ္ေလွ်ာက္တာကို သူမ်ားေတြထက္ ျမန္ေအာင္လို႔ ကၽြန္ေတာ္တို႔ဆီက ဝန္ထမ္းအင္အားသံုးၿပီး ေဆာင္ရြက္ေပးပါတယ္။
(၄) ေမး - ဆိပ္ကမ္းထုတ္တာကို ဘယ္လိုေဆာင္ရြက္ေပးေနပါသလဲ။
ေျဖ ဆပ္ကမ္းထုတ္တာေပ့ါ။ Custom Clearance လို႔လည္းေခၚတာေပါ့။ အဲ့တာကိုလည္း ေဆာင္ရြက္ေပးပါတယ္။ ဆိပ္ကမ္းထုတ္ေပးတဲ့ ေနရာမွာလည္း ကၽြန္ေတာ္တို႔ သူမ်ားေတြထက္ ေစ်းႏႈန္းကို သက္သက္သာသာယူထား ၿပီးေတာ့ အျမန္ဆံုးေဆာင္ရြက္ေပးပါတယ္။
(၅) ေမး - အခုဆိုရင္ အမည္ေပါက္လုပ္တာနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး ရာျဖတ္ရံုးမွာ အခ်ိန္ၾကာတာေတြကို ဘယ္ လိုေဆာင္ရြက္ေပးေနပါသလဲ။
ေျဖ အခုဆိုရင္ ရာျဖတ္ေတြ ေခတ္စားေနတာေပါ့ေနာ္။ အဲ့လို ေခတ္စား ေနတဲ့ အေပၚမွာ အစ္ကုိတို႔ ကုမၸဏီက ရာျဖတ္ေဆာင္ရြက္ေပးတဲ့ ေနရာမွာလည္း အဆင္ေျပေအာင္ ေဆာင္ရြက္ ေပးပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔က ကၽြန္ေတာ္တို႔ ဝန္ထမ္းအင္အားနဲ႔ ရာျဖတ္တဲ့ေနရာမွာ အျမန္ဆံုး ျဖစ္ေအာင္ရယ္၊ အခ်ိန္ဆိုလည္း တစ္ရက္တည္းနဲ႔ ရာျဖတ္နဲ႔ ယာဥ္စစ္ကို အၿပီးသတ္ေဆာင္ရြက္ေပးပါတယ္။ အေနာက္က်ဆံုး ႏွစ္ ရက္ပါပဲ။
(၆) ေမး - သက္တမ္းတိုးတာနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး ယာဥ္ပုိင္ရွင္ရဲ႕ စာအုပ္၊ စာရြက္စာတမ္္းမေပ်ာက္ေအာင္ အာမခံ လုပ္ေပးပါသလား။
ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ သက္တမ္းတိုးတာကိုလည္း အိမ္အေရာက္ဝန္ေဆာင္မႈေပးပါတယ္။ ဘယ္လို ဝန္ေဆာင္မႈေပး လည္းဆိုရင္ Mon Day to Fri Day က ရံုးဖြင့္ရက္ေတြ ျဖစ္တာေၾကာင့္ ဝန္ထမ္းေတြက မအားၾကပါဘူး။ သူတို႔ အိမ္မွာရိွတဲ့ ကားေလးေတြကို သက္တမ္းတုိးခ်င္ေပမယ့္ ယာဥ္ေမာင္းမရိွဘူး။ အဲ့ဒီအတြက္ စိတ္ပူစရာမလို ေအာင္ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ေဆာင္ရြက္ေပးပါတယ္။ စာရြက္စာတမ္းယူတာကအစ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ေဘာင္ခ်ာမွာ ထည့္ ေရးၿပီးေတာ့ အာမခံခ်က္အျပည့္နဲ႔ ဝန္ေဆာင္မႈေပးပါတယ္။ အဲ့အတြက္ေၾကာင့္ သက္တမ္းတိုးမယ့္ Customer ေတြရဲ႕ စာရြက္စာတမ္း ေပ်ာက္စရာ မလိုေတာ့ပါဘူး။ ကနဦးလိုင္စင္ ဝင္ေပးတာကိုလည္း ဝန္ေဆာင္မႈေပးပါ တယ္။ ကားတစ္စီးသြင္းဖို႔ ပါမစ္ေလွ်ာက္မယ္၊ ေလလံဆြဲမယ္၊ ၿပီးရင္ Custom Clearance လုပ္မယ္။ ၿပီးရင္ ကနဦးမွတ္ပံုတင္မယ္။ ကနဦးဝင္တဲ့ေနရာမွာလည္း ကၽြန္ေတာ္တို႔ icar co., ltd နဲ႔ ဆက္သြယ္ၾကည့္ပါ။ သူမ်ား ေတြထက္ ပိုၿပီး စိတ္ခ်မ္းသာမႈ ရရပါမယ္လို႔ အာမခံရဲပါတယ္။
(၇) ေမး - အခု နယ္ဝယ္လိပ္စာေျပာင္းကို ယာဥ္ပိုင္ရွင္ေတြ ေဆာင္ရြက္ရခက္ေနတဲ့အေပၚမွာ icar co., ltd က ဘယ္လို ေဆာင္ရြက္ေပးပါသလဲ။
ေျဖ နယ္ဝင္လိပ္စာေျပာင္းခ်င္ကေတာ့ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားလူေတြက နယ္ဝင္လိပ္စာေျပာင္းတာကို မရေတာ့ဘူးလို႔ ထင္ေနၾကတယ္။ ဒါေပမယ့္ ကၽြန္ေတာ္တို႔က လက္ရိွလုပ္ေနေတာ့ ရပါတယ္။ နယ္ဝင္ လိပ္စာက ေျပာင္းမယ္ ဆိုရင္ ရန္ကုန္မွာ ဘာေလွ်ာက္ရလဲဆိုရင္ ကားပါကင္ေလွ်ာက္ရတယ္။ ကားပါကင္ကို ဒီအတိုင္းေလွ်ာက္လို႔ မရဘူး။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ နယ္ဝင္လုပ္မယ့္ အုန္နာဘုတ္ မိတၱဴနဲ႔ တြဲၿပီးေတာ့ ကားပါကင္ရိွတဲ့ေနရာကို ပါကင္ ေလွ်ာက္ၿပီးမွ ကားပါကင္လိပ္စာက်မွ နယ္ဝင္လိပ္စာေျပာင္း စလုပ္လုိ႔ရတာပါ။ အခ်ိန္အားျဖင့္ေတာ့ အနည္းဆံုး ႏွစ္ပတ္ေလာက္ၾကာတယ္။
(၈)ေမး ယာဥ္ပိုင္ရွင္ေတြက Agents ေတြနဲ႔ ေဆာက္ရြက္ရင္ ေစ်းမ်ားတယ္၊ စာရြက္စာတမ္း ေပ်ာက္ တယ္လို႔ ဆိုၿပီး ေျပာေနၾကတယ္။ အဲ့အေပၚမွာ ဘယ္လိုျမင္လဲ။
ေျဖ ကားနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး ဝါသနာလည္းအရမ္းပါတယ္။ ဒီကားသံုးေနတဲ့ လူေတြအားလံုး အဆင္ေျပ ေခ်ာေမြ႔ေစခ်င္ တယ္။ ဒီကားစီးေနၾကတဲ့ အေပၚမွာ စိတ္အေႏွာက္အယွက္တစ္ခုမွ မျဖစ္ေအာင္ အစအဆံုး ယာဥ္ပိုင္ရွင္ ေက် နပ္ေအာင္ လုပ္ေပးပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ icar co., ltd က အျမတ္အစြန္းအမ်ားႀကီးရဖို႔ ဦးတည္ၿပီး လုပ္ေနတာမဟုတ္ဘူး။ ဝါသနာေၾကာင့္ လုပ္ေနတဲ့အတြက္ေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ္တို႔ရဲ႕ ဝန္ေဆာင္ခက သီးသန္႔သတ္မွတ္လို႔ မရဘူး။ သူတို႔ဆီကယူတဲ့ ပမာဏက တကယ္ေဆာင္ရြက္လို႔ကုန္မယ့္ ရာခိုင္ႏႈန္း ေသးေသးေလးကိုပဲ ယူတဲ့သေဘာပါ။ ေနာက္တစ္ခုက ကၽြန္ေတာ္ကလည္း အရင္တုန္းက Customer ေလ။ Customer ဘဝတုန္းက ခံစားခဲ့ရတာ။ ဒီ က.ည.နတို႔ ဘာတို႔ဆီမွာ ကၽြန္ေတာ္တို႔ စာအုပ္ေတြအပ္ရင္ ဘယ္တစ္ေယာက္မွ လက္ခံေဘာင္ခ်ာမေပးႏိုင္ခဲ့ဘူး။ အဲ့ကိစၥကို ေျဖရွင္းႏိုင္ေအာင္လို႔ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ဝန္ထမ္းေတြအားလံုးလက္ထဲမွာ icar co., ltd ဆိုတဲ့ လက္ခံေဘာင္ခ်ာ စာအုပ္ေတြကို ထည့္ေပးထားတယ္။ အဲ့ဒီ ဝန္ထမ္းေတြက ေပးလိုက္တဲ့ ေဘာင္ခ်ာစာရြက္နဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး ကၽြန္ေတာ္တို႔ ကုမၸဏီအျပည့္အဝလည္း တာဝန္ယူေပးပါတယ္။ စာရြက္စာတမ္းအျပင္ ယူထားတဲ့ေငြေၾကး ပမာ ဏကိုလည္း ေဘာင္ခ်ာနဲ႔ ျဖတ္ေပးတာေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ္တို႔ Customer ေတြ စိတ္ေက်နပ္မႈ ရိွမွာပါ။ စိတ္ရႈပ္ မွာ မဟုတ္ေတာ့ပါဘူးလို႔ ေျပာခ်င္တယ္။ အဓိက စာအုပ္မေပ်ာက္ဖို႔ တာဝန္ယူတယ္။ သူမ်ားထက္ ေစ်းႏႈန္းမမ်ားဖို႔ တာဝန္ယူပါတယ္။
(၉)ေမး - နံပါတ္အေဟာင္းကားကို ျပန္ေရာင္းၿပီး လဲစီးခ်င္ေပမယ့္ ေပးေစ်းက နည္းတယ္ဆိုတာ မ်ိဳးကို ယာဥ္ပိုင္ရွင္ေတြက ေၾကာက္က်တယ္။ အဲ့တာကို icar co., ltd ကအာမခံ ေပးႏိုင္ပါလား။
ေျဖ အရင္စီးေနတဲ့ကားကေန လဲစီးခ်င္ရင္လည္း Customer သုံုးႏိုင္တဲ့ ပမာဏေပၚမွာ အဆင္ေျပဆံုးျဖစ္ေအာင္ လုပ္ေပးပါတယ္။ ဒါက လူတိုင္းလုပ္ေပးဖုိ႔ မျဖစ္ႏိုင္ပါဘူး။ ကၽြန္ေတာ္တို႔က ဘာလို႔ လုပ္ႏိုင္လဲဆိုရင္ အရင္တုန္း က ကားအေရာင္းလည္းလုပ္ခဲ့တာေၾကာင့္ ကားအေဟာင္းေစ်းကို ေကာင္းေကာင္းသိႏိုင္ပါတယ္။ ကားတစ္စီး ကိုၾကည့္ၿပီး လက္ရိွေစ်းကြက္က ေစ်းတန္းကို သိတယ္။ လက္ရိွ ကားအေရာင္းစင္တာဖြင့္ထားတဲ့သူေတြက ဒီလို နံပါတ္ထြက္ၿပီးသား ကားေဟာင္းကို ျပန္ၾကည့္ဖို႔ သူတို႔အခက္အခဲျဖစ္မယ္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔က လက္ရိွ ကား ပြဲစားတန္းနဲ႔ ပတ္သက္မႈရိွေတာ့ ကားနံပါတ္အေဟာင္းကို ဘယ္ေစ်းဆိုတာ ျဖတ္လို႔ရတယ္။ ထားတဲ့ေစ်းေပၚမွာ လည္း သူတို႔ မေက်နပ္ရင္ စံုစမ္းႏိုင္တယ္။ စံုစမ္းၿပီးေတာ့မွ လဲခ်င္လည္းရတယ္။ ဒါမွမဟုတ္ ကားေဟာင္းနဲ႔ ကားအသစ္ လဲခ်င္လည္းရတယ္။ ဒါ့ေၾကာင့္ ႀကိဳက္တဲ့ကားအေရာင္းစင္တာမွာ သြားေရာက္ဝယ္ယူလို႔ရတယ္။ ဒီမွာရိွတဲ့ ကားအေရာင္းစင္တာအမ်ားစုက ကၽြန္ေတာ္တို႔က ခ်ိတ္ဆက္ေဆာင္ရြက္ေနတာေတြရိွေတာ့ အဆင္ ေျပမွာပါ။ ကားအလဲအထပ္စီးခ်င္တာ၊ အေဟာင္းေရာင္းၿပီး အသစ္ဝယ္ခ်င္တာ အားလံုးကို အဆင္ေျပေအာင္ လုပ္ေပးေနပါတယ္လို႔ ေျပာခ်င္ပါတယ္။
(၁၀) ေမး - ဘာလို႔ ေစ်းကြာေနရလဲဆိုတာကို တစ္ခ်က္ေလာက္ရွင္းျပပါဦး။
ေျဖ Customer ေနာက္တစ္ေယာက္ကို ေရာင္းေပးရရင္တစ္ေစ်းေပါ့။ အစ္ကိုတို႔ ကုမၸဏီက ဝယ္ရင္တစ္ေစ်းေပါ့။ အမ်ားႀကီး မကြာပါဘူး။ ေလး၊ ငါးသိန္ေပါ့။ အမ်ားဆံုးငါးသိန္းေလာက္ခြာၿပီး ေစ်းျဖတ္ေပးတယ္ဗ်။ ကၽြန္ေတာ္ တို႔က ျပန္ဝယ္မယ္ဆိုရင္ ။ ဘာေၾကာင့္လဲဆုိရင္ ျပန္ေရာင္းဖို႔ ျပင္ဆင္စရိတ္ခ်န္ထားတဲ့ သေဘာပါ။ ေဒၚလာ ေရာင္းတဲ့လူ၊ ေရႊေရာင္းတဲ့လူေတြလိုေပါ့။ အဝယ္ဘယ္ေလာက္ အေရာင္းဘယ္ေလာက္ခြာထားတာေပါ့။ တစ္ပတ္အတြင္း စီစဥ္ေပးပါတယ္။ ျမန္ခ်င္ရင္ ျမန္ခ်င္သလိုရပါတယ္။ ဘာေၾကာင့္လဲဆုိရင္ ဥပမာဏ သူ႔ကားက ၁၀၀ တန္ဖိုးရိွရင္ ကၽြန္ေတာ္က ျမန္ေအာင္ ၉၅ နဲ႔ ျဖတ္ေပးတယ္။ တကယ္လို႔ သူက ၁၀၀ ရခ်င္ တယ္ဆိုရင္ အမွန္တကယ္ဝယ္သူကို ကၽြန္ေတာ္တုိ႔က ခ်ိတ္ေပးတယ္။ နည္းနည္းေတာ့ အခ်ိန္ၾကာတာေပါ့။ လုပ္ငန္းသေဘာအရ ဒီလိုေတာ့ရိွတယ္။ ကၽြန္ေတာ့္တို႔ေပးေစ်းကလည္း ျပန္ေရာင္းဖို႔အတြက္ ျပင္ဆင္စရိတ္ ခ်န္ထားတဲ့သေဘာပါ။ လူေတြ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားက အဲ့တာေပၚမွာ သိပ္ၿပီးေတာ့ မေထာက္က်ပါဘူး။ သူလဲ စီးမယ့္ကားေစ်းမွန္ဖို႔ကို အားရံုထားက်တယ္။ ဒါကလည္း ျဖစ္သင့္ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ဆီက အလဲအထပ္ စီး မယ့္ကားက ေစ်းႏႈန္းက မွ်တရမယ္။ ကား Condition ကေကာင္းေနရမယ္။ အဲ့အေပၚမွာ ကၽြန္ေတာ္တို႔က လည္း Customer ကို လိုက္ၿပီး ေရြးခ်ယ္ေပးပါတယ္။
(၁၁) ေမး - ကားတစ္စီးကို ေလလံဆြဲခ်င္တဲ့သူေတြကို ဘယ္လို လြယ္ကူေအာင္ကူညီေပးပါသလဲ။
ေျဖ ေလလံဆြဲခ်င္တယ္ဆိုရင္။ Internet ေတြဘာေတြ ၾကည့္တတ္တယ္ဆိုရင္ သူတို႔ အိမ္မွာေနရံုပဲ။ ကၽြန္ေတာ္ အဲ့ဒီ ဝက္ဘ္ဆိုက္နာမည္ေလးေပးလိုက္မယ္။ ၿပီးရင္ Password ေလးေပးၿပီးဝင္ၾကည့္လို႔ရတယ္။ သူတို႔အေနနဲ႔ တိုက္ရိုက္ဆြဲခ်င္တယ္ဆိုရင္ေတာ့ ေစာေစာထရ မွာေပါ့ဗ်ာ။ ဂ်ပန္စံေတာ္ခ်ိန္နဲ႔ ျမန္မာစံေတာ္ခ်ိန္နဲ႔ ၂ နာရာရီေလာက္ကြာတာဆုိေတာ့။ ဒါေပမယ့္ အဲ့ေလာက္ လည္း မလိုပါဘူး။ သူတို႔ ဆြဲခ်င္တဲ့ကားေလးကို ရွာထားလိုက္တယ္။ ၿပီးေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို႔ဆီကို ေမးလ္နဲ႔ ျဖစ္ျဖစ္၊ Viber နဲ႔ျဖစ္ျဖစ္၊ ေဖ့စ္ဘုတ္ကျဖစ္ျဖစ္ ပို႔ၿပီး အေၾကာင္းၾကားထားလို႔ရတယ္။ ပို႔ေပးတယ္လင့္ခ္ေလးကို ယူၿပီး သူေပးတဲ့ေစ်းကို ထည့္ေပးလိုက္တယ္။ က်န္တဲ့ဟာေတြကို သိပ္ေခါင္ထဲထည့္စရာမလိုဘူး။ ေလလံဆြဲ တာကိုပဲ အဓိက အာရံုစိုက္ေစခ်င္တယ္။ က်န္တာေတြကို ဒီမွာလုပ္ရတာဆိုေတာ့ သိပ္အပန္းမႀကီးဘူး။ ကိုယ့္ ဆီးမယ့္ကားကိုပဲ အဓိက ေရြးခ်ယ္ဖို႔ လိုတာကို။ တစ္ခုေတာ့ ရိွတယ္။ ေလလံဆြဲတဲ့ေနရာမွာ သူေရြးမယ့္ကားနဲ႔ ေစ်းႏႈန္းကိုက္ဖို႔ဘဲလိုမယ္။ အေကာင္းဆံုးကေတာ့ ကားအေၾကာင္းသိပ္ၿပီး နားမလည္ရင္ေတာ့ ကၽြမ္းက်င္တဲ့ ကားအက်ိဳးေဆာင္ႀကီးေတြနဲ႔ တိုင္ပင္ေစခ်င္တယ္။ တကယ္အက်ိဳးေဆာင္ႀကီးေတြကို ပစ္ပယ္လို႔ မရဘူးဗ်။ တခ်ိဳ႕အက်ိဳးေဆာင္ႀကီးေတြက မွန္မွန္ကန္ကန္ေျပာပါတယ္။ တခ်ိဳ႕ကလည္း သူရလိုမႈတစ္ခုတည္းကို ေျပာတာရိွပါလိမ့္မယ္။ လိုအပ္ရင္ ကၽြန္ ေတာ္တို႔ဆီကို အခ်ိန္မေရြးဖုန္းဆက္ၿပီး ေမးလို႔ရပါတယ္။
(၁၃) ေမး - ေလလံဆြဲတာနဲ႔ အေရာင္းစင္တာမွာ ဝယ္တာ၊ ဘယ္စနစ္က ပိုမွန္ပါသလဲ။
ေျဖ အေရာင္းစင္တာ တစ္ခုနဲ႔ တစ္ခုက ေစ်းညိႈထားတာ မဟုတ္တဲ့အတြက္ေၾကာင့္ ေစ်းမညီႏုိင္ဘူး။ တခ်ိဳ႕ အေရာင္း စင္တာေတြမွာဆိုရင္ ဝယ္တာက ေလလံဆြဲတာထက္သက္သာတာေတြရိွမယ္။ တခ်ိဳ႕အေရာင္းစင္တာ ေတြက်ေတာ့လည္း ေစ်းပိုမ်ားတယ္။ ေစ်းအၿငိမ္ေျပာလို႔ မရဘူး။ အေကာင္းဆံုးကေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ေျပာခ်င္တာ ေနာက္ဆံုးနံပါတ္မွ ကားေကာင္းတာမဟုတ္ဘူး။ အရင္ ထြက္ၿပီးသား နံပါတ္ေတြမွာ လည္း ကားေကာင္းေတြရိွပါတယ္။ ေနာက္တစ္ခုက ကၽြန္ေတာ္တို႔ အခုစီးေနတဲ့ကားေတြကို Brand New ေတြမွ မဟုတ္တာ ကီလို ဇီးရိုးမွ မဟုတ္တာ။ ဟုိဘက္ႏိုင္ငံမွာ သံုးခဲ့တဲ့ကားေတြပဲ ကၽြန္ေတာ့္ ပတ္ဝန္းက်င္က ေျပာ ၾကတယ္။ ဆိပ္ကမ္းက ထုတ္တဲ့ကားကို ဝယ္ဖို႔ မတိုက္တြန္းဘူး။ မျမင္ရပဲ အြန္လိုင္းမွာ Cancellation ၾကည့္ၿပီး ဝယ္ရတာ။ ဒါက ေသခ်ာတယ္လို႔ ဘယ္သူမွ မေျပာရဲဘူး။ ေသခ်ာတာကေတာ့ ကိုယ့္ကိုတိုင္ မ်က္စိန႔ဲ တိုက္ရိုက္ စစ္ၿပီး ဝယ္တာေသခ်ာတာေပါ့ဗ်ာ။ ဒါ့ေၾကာင့္ ေရာက္ၿပီးသားကားကို ဝယ္ေစ်းခ်င္တယ္။ ဒီကို ေရာက္ ၿပီးသားကားကိုပဲ ဦးစားေပးဝယ္ေစခ်င္တယ္။ ဆက္သြယ္ၾကည့္ပါ ကၽြန္ေတာ္တို႔ကို အေျပာတစ္ခုတည္း နဲ႔ မဟုတ္ဘဲနဲ႔ အလုပ္နဲ႔ တကယ္ကိုစိတ္ေက်နပ္မႈ ရတယ္ဆိုမွ လုပ္ၾကပါလို႔ေျပာခ်င္ပါတယ္။
(၁၂) ေမး - ကားဝယ္ယူလိုတဲ့သူေတြကို အႀကံျပဳစကားေလးေျပာေပးပါဦး။
အဓိကေျပာခ်င္တာက ကိုယ့္မ်က္လံုးနဲ႔ ေသေသခ်ာခ်ာျမင္ရၿပီး၊ ျမင္ရတယ္ဆိုတာကလည္း ကားရဲ႕ Condition ကိုေျပာတာပါ။ အဲ့တာမ်ိဳးကို ဦးစားေပး ဝယ္ေစခ်င္တယ္။ Cancellation ဆိုတာကလည္း သူမ်ားႏိုင္ငံကလုပ္တဲ့ Cancellaion ပါ။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ဆိုရင္ အႀကိမ္ေပါင္း မ်ားစြား ခဏခဏႀကံဳခဲ့ၿပီးၿပီး Cancellation က Condition နဲ႔ ေရာက္လာတဲ့အခ်ိန္ condition နဲ႔ မတူတာေတြ အမ်ားႀကီးပဲ။ ဘယ္သူကိုမွ အျပစ္တင္လို႔မရဘူး။ ကိုယ္က ဝယ္ၿပီးသြားၿပီ၊ ဒါ့ေၾကာင့္ ကားဝယ္ေတာ့မယ္ဆိုရင္ ေရာက္ၿပီးသားကားေတြကိုပဲ ကၽြမ္းက်င္တဲ့ အက်ိဳးေဆာင္ ေတြနဲ႔ ခ်ိတ္ဆက္ၿပီးေတာ့ ဝယ္ေစခ်င္တယ္။

ေ၀ဟင္ဦး မွ iCar.com.mm ကားဂ်ာနယ္ အတြက္ အထူးေရးသားေဖာ္ျပသည္။
Credit: iCar.com.mm
Share on Facebook  Share on Facebook
 
 
 
IKBZ အၾကီးတန္းမန္ေနဂ်ာ ဦးမ်ဳိးသန္႔ေဇာ္ (ကုိမ်ဳိး- အာမခံ) ႏွင့္ေတြ႔ဆုံျခင္း
စြယ္ေတာ္ရြက္ Business Group Co., Ltd မွ မန္းေနဂ်င္း ဒါရိုက္တာ ျဖစ္သူ ဦးမ်ိဳးဇင္ဝင္းႏွင့္ ေတြ႔ဆံုျခင္း
IKBZ ၏ ဘ႑ာေရးအရာရွိခ်ဳပ္ဦးေနမ်ိဳးေအာင္ႏွင့္ ေတြ႔ဆုံေမးျမန္းျခင္း
ကုန္းလမ္းပုိ႔ေဆာင္ေရး ညႊန္ၾကားမူဦးစီးဌာနခရုိင္ရုးံ (ရန္ကုန္အေနာက္ပုိင္း )မွ ...
ရန္ကုန္တိုင္းေဒသႀကီး ကုန္လမ္းပို႔ေဆာင္ေရးညႊန္ၾကားမႈဦးစီးဌာနမွ...
Greater Men Group Of Companies မွ Chief executive officer U Win Myo Chit ႏွင့္ ေတြ႔ဆုံျခင္း
ေရးေနာ့ကုမၸဏီ ညႊန္ၾကားေရးမွဴးႏွင့္ေတြ႕ဆံုေမးျမန္းျခင္း
ေဒါက္တာ ေက်ာ္ေက်ာ္ေအာင္ ႏွင့္ေတြ႔ဆုံေမးျမန္းျခင္း
'သႀကၤန္အၿပီး ဘရိတ္ပိုင္း ျပင္ရတာမ်ားတယ္ ကိုထြန္း ဝပ္ေရွာ့ႏွင့္ ေတြ႕ဆုံျခင္း'
KL SEVEN ကားအေရာင္းစင္တာမွ MD ျဖစ္သူ ဦးၾကည္သာဟန္နွင့္ ေတြ႕ဆံုေမးျမန္းျခင္း
Share on Facebook  Share on Facebook