Post AdvertisementRegister an AccountLogin
 
Car Interview
Greater Men Group Of Companies မွ Chief executive officer U Win Myo Chit ႏွင့္ ေတြ႔ဆုံျခင္း
1739 ႀကိမ္ ၾကည့္႐ႈ ႔ၿပီး
 
Greater Men Group Of Companies မွ Chief executive officer U Win Myo Chit  ႏွင့္ ေတြ႔ဆုံျခင္း - Car Interview from iCar.com.mm

 
ေမး - HIGER ကားေတြကို ဘယ္အခ်ိန္ေလာက္ကစၿပီး ျမန္မာႏိုင္ငံကို စတင္တင္သြင္းျဖစ္တာပါလဲ။
Higer ကားေတြ စတင္ တင္သြင္းခဲ့တာက ၂၀၁၀ ခုႏွစ္မွာ ႏိုင္ငံေတာ္ကေန လုပ္ငန္းသံုး ယာဥ္ေတြကို ကုမၸဏီ ေတြကို တင္သြင္းခြင့္ေပးစဥ္တည္းက စခဲ့တာပါ။
ေမး - HIGER ကားကို တင္သြင္းျဖစ္တဲ့ ရည္ရြယ္ခ်က္ေလး ေျပာေပးပါဦး။
HIGER Brand ရဲ႕ ရည္ရြယ္ခ်က္က European Branded Quality နဲ႔ ေစ်းႏႈန္းကေတာ့ Chinese price ပါ။ ဥေရာပ အရည္အေသြးရိွတဲ့ ကားေတြကို ေစ်းသက္သက္သာသာနဲ႔ ေရာင္းေပးတာပါ။ ဒါ့ေၾကာင့္ အေဝးေျပး ယာဥ္လိုင္းေတြလည္း ကနဦးရင္းႏွီးျမႈပ္ႏွံမႈ မမ်ားပဲနဲ႔ ခရီးသည္ေတြအတြက္ Safety အျဖစ္ဆံုးကားေတြကို ရရိွမွာျဖစ္ပါတယ္။ ေနာက္ၿပီး က်ေတာ္တို႔ရဲ႕ ၁၀၀% တာဝန္ယူႏိုင္မႈအျပင္ လုပ္ငန္းရွင္ေတြအေနနဲ႔လည္း အရင္းေၾကျမန္ျခင္းဆိုတဲ့ အက်ိဳးေက်းဇူးေတြကို ရရိွမွာပဲျဖစ္ပါတယ္။ ဒါေတြေၾကာင့္ HIGER Bus ေတြက အေဝးေျပးယာဥ္လိုင္းမွာ ေအာင္ျမင္မႈ ရရိွေနပါတယ္။
ေမး - လက္ရိွ ျပည္တြင္းကို HIGER ကား အမ်ိဳးအစား ဘယ္ႏွမ်ိဳးေလာက္ တင္သြင္းေပးထားပါသလဲ။
HIGER က Bus ကားကို Specialized ထုတ္လုပ္တာ ျဖစ္တဲ့အတြက္ က်ေတာ္တို႔ ျမန္မာႏိုင္ငံမွ အန္စာတံုးလို႔ ေခၚတဲ့ ၁၆ ေယာက္ေလာက္စီးလို႔ရတဲ့ Micro Bus ကေနၿပီးေတာ့ ၂၉ ေယာက္စီး မီနီဘတ္စ္၊ ၃၉ ေယာက္စီး Medium Bus၊ ေနာက္ ၄၉ ေယာင္စီး Express Coach, ေနာက္ထပ္ 3 Axle လုိ႔ေခၚတဲ့ ဝန္ရိုးသံုးေခ်ာင္းပါတဲ့ ၈ ဘီးကားဆိုရင္ ၆၁ ေယာက္အထိ စီးနင္းႏိုင္တဲ့ ကားေတြ၊ ၿမိဳ႕တြင္း ေျပးဆြဲတဲ့ City Bus ေတြ( ယခုလက္ရိွ BRT မွာ ေျပးဆြဲေနတဲ့ HIGER Bus ေတြပါ) Higer က Bus ကားတစ္မ်ိဳးတည္းကို အစံုထုတ္ပါတယ္။ က်ေတာ္တို႔ အကုန္လံုးတင္သြင္းၿပီး မိတ္ဆက္ေပးထားၿပီးပါၿပီ၊ အဲ့ေတာ့ သက္ဆိုင္တဲ့ ေစ်းကြက္တိုင္းမွာ HIGER Bus ေတြကို ေတြ႔ႏိုင္ပါတယ္။
ေမး - HIGER ကားဝယ္ယူသူေတြကို After Sales Service ဘယ္လိုေပးပါသလဲ။
လက္ရိွ ရန္ကုန္မွာ After Sales Service အေနနဲ႔ ၂၄ နာရီဝန္ေဆာင္မႈေပးတဲ့ Service Center ရိွၿပီးေတာ့၊ က်ေတာ္တို႔ After Sales Service Team မွာ အင္ဂ်င္နီယာနဲ႔ စက္ျပင္ စုစုေပါင္း အေယာက္ ၅၀ ကေန ၇၀ အ ထိ ထားရိွေပးၿပီး ဝန္ေဆာင္မႈ ေပးေနပါတယ္။ ေနာက္လဆန္းပိုင္းမွာ မႏၱေလးမွာ Service Center တစ္ခု ထပ္ဖြင့္ၿပီးေတာ့ ျမန္မာႏိုင္ငံတစ္လံုးအႏွံ႔ေျပးဆြဲေနတဲ့ က်ေတာ္တို႔ကားေတြကို ဝန္ေဆာင္မႈေပးႏိုင္ေအာင္လို႔ လုပ္ေနပါတယ္။
ေမး - Warranty အပိုင္းကို ဘယ္လုိသတ္မွတ္ေပးထားပါသလဲ။
က်ေတာ္တို႔ မိတ္ဆက္ထားတဲ့ ကားေတြကို အဓိကႏွစ္ပိုင္းခြဲေျပာေပးလို႔ ရပါတယ္။ ပထမ ဒီ HIGER Brand အားလံုးကို ကီလိုမီတာ တစ္သိန္း( သို႔မဟုတ္) တစ္ႏွစ္ အာမခံ အျပည့္ေပးထားရိွပါတယ္။ ဒုတိယ တစ္ခုက HIGER ကေန အထူးထုတ္လုပ္လိုက္တဲ့ European Bus လို႔ေခၚတဲ့ 3 Axle ကားအသစ္ေတြကို တစ္ႏွစ္အတြင္း ကီလို မီတာ အကန္႔အသတ္မရိွဘဲနဲ႔ Bumper to Bumper လို႔ေခၚတဲ့ တာဝန္ယူမႈမ်ိဳးကို ေပးထားပါတယ္။ ဒီတာဝန္ယူမႈ Warranty မွာဆိုရင္ ယာဥ္ပိုင္ရွင္က ကားထဲကို ဒီဇယ္ဆီနဲ႔ တာယာ ႏွစ္မ်ိဳးပဲ ဝယ္ထည့္ရမွာျဖစ္ၿပီး က်န္တဲ့ အေထြေထြျပင္ဆင္မႈေတြျဖစ္တဲ့ ပစၥည္းလဲလွယ္မႈ၊ လုပ္အားခ၊ ကုန္က်စရိတ္ အားလံုးကို က်ေတာ္တို႔ HIGER ကပဲ ရာႏႈန္းျပည့္ စိုက္ထုတ္ၿပီးေတာ့ ဝန္ေဆာင္မႈေပးမယ့္ Warranty ပါ။ ဒါကို European Bus မွာ ေပးထားပါတယ္။
ေမး - ဒီဝန္ေဆာင္မႈက ျမန္မာႏိုင္ငံမွာ ပထမဦးဆံုးလား။
ဟုတ္ပါတယ္။ ျမန္မာျပည္က ပထမဦးဆံုး ဝန္ေဆာင္မႈပါတယ္။ က်ေတာ္တို႔က အဲ့တာကို ၿပီးခဲ့တဲ့ ၂၀၁၅ ဇူလိုင္မွာ အဲ့ 3 Axle Bus ကို မိတ္ဆက္မႈ လုပ္ခဲ့စဥ္ကေန ဒီေန႔အခ်ိန္ထိ ကားအစီးေရ ၈၀ ကေန ၁၀၀ ၾကားမွာ တင္သြင္းထားၿပီးေတာ့ လက္ရိွ JJ Express ၊ မႏၱလာမင္း၊ ၿပီးေတာ့ GI Group Express၊ ေရႊေတာင္ရိုး၊ မိုးေကာင္းကင္ စတဲ့ယာဥ္လိုင္းေတြမွာ က်ေတာ္တို႔ရဲ႕ HIGER European Bus ကို ေတြ႔ႏိုင္ပါတယ္။
ေမး - HIGER ကားေတြကို ဘယ္ႏိုင္ငံက တင္သြင္းပါသလဲ။ ဒီမွာ ထုတ္လုပ္သြားဖို႔ ရိွပါသလား။
ျမန္မာႏိုင္ငံမွာေတာ့ Bus နဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး SKD လို႔ေတာ့ မၾကားမိေသးဘူး။ က်ေတာ္တို႔ ရွန္ဟိုင္းမွာ ဆူးဇိုး Industrial မွာ တပ္ဆင္ထုတ္လုပ္ၿပီးေတာ့ ႏိုင္ငံေပါင္း တစ္ရာေက်ာ္ တင္ပို႔ေရာင္းခ်ေနပါတယ္။
ေမး - ဝယ္ယူသူေတြ အဆင္ေျပေအာင္ အရစ္က်စနစ္ေရာင္းခ်ေပးတာမ်ိဳးရိွပါသလား။
တစ္ႏွစ္အတြင္းကို အရစ္က်စနစ္နဲ႔ ဝယ္ယူခ်င္တယ္ဆိုရင္ က်ေတာ္တုိ႔ က်ေတာ္တို႔ ကုမၸဏီက တာဝန္ယူၿပီး ေရာင္းခ်ေပးပါတယ္။ တစ္ႏွစ္ထက္ ပိုတဲ့ အခ်ိန္ကာလဆိုရင္ေတာ့ ဘဏ္ေတြနဲ႔ ခ်ိတ္ဆက္ေဆာင္ရြက္ေပးပါ တယ္။ ဧရာဝတီဘဏ္၊ KBZ Bank, AGD Bank ဆိုၿပီးရိွပါတယ္။
ေမး - တျခား ဘယ္လိုကားမ်ိဳးေတြ တင္သြင္းပါေသးလဲ။
ဒုတိယ ေျခလွမ္းတစ္ခုအေနနဲ႔ ျမန္မာႏိုင္ငံရဲ႕ Infrastructure လုိအပ္မႈက အမ်ားႀကီးရိွေသးတာေၾကာင့္ ဒီ Infrastructure လိုအပ္ခ်က္ကို အမ်ားႀကီး ျပဳလုပ္ရဦးမွာျဖစ္တာေၾကာင့္ က်ေတာ္တို႔ Lonking ဆိုတဲ့ Heavy Machinery စက္ယႏၱရားေတြကို အခုလက္ရိွ ျမန္မာႏိုင္ငံရဲ႕ တစ္ဦးတည္း ကုိယ္စားလွယ္ယူၿပီးေတာ့ တင္သြင္း ျဖန္႔ခ်ီေရာင္းခ်တဲ့ လုပ္ငန္းကို လုပ္ေနပါတယ္။
ေမး - လက္ရိွ ျပည္တြင္းမွာ HIGER ကား ဘယ္အမ်ိဳးအစားက အေရာင္းရဆံုးျဖစ္မလဲ။
HIGER ရဲ႕ေစ်းကြက္ေဝစုက နံပါတ္တစ္က အေဝးေျပးယာဥ္လိုင္းေတြ၊ Intercity Bus လုပ္ငန္းခြင္ေတြမွာ အမ်ားဆံုး ေစ်းကြက္ေဝစုရိွပါတယ္။ ဒုတိယကေတာ့ Travels and Tours နဲ႔ ဘုရားဖူးလုပ္ငန္းေတြမွာလည္း က်ေတာ္သိရသေလာက္ အမ်ားဆံုးရထားပါတယ္။ ကုမၸဏီသံုး၊ ဝန္ထမ္းႀကိဳပို႔ေတြက တတိယေစ်းကြက္အစုမွာ ရိွပါတယ္။ ေနာက္တစ္ခုကေတာ့ City Bus လို႔ေခၚတဲ့ BRT ယာဥ္လိုင္းေတြမွာလည္းရိွပါတယ္။ ပဥၥမအေနနဲ႔က ႏိုင္ငံေတာ္က အားေပးမယ္ဆိုရင္ School Bus လုပ္ငန္းေတြမွာ ေစ်းကြက္ေဝစုေတြ ထပ္မံရရိွႏိုင္ပါတယ္။
ေမး - လုပ္ငန္းသံုးကားေတြ ျဖစ္တာေၾကာင့္ လုပ္ငန္းခြင့္မွာ ပ်က္သြားရင္ On call service ေပးပါသလား။
HIGER အေနနဲ႔ေတာ့ ဝယ္ယူထားတဲ့ လုပ္ငန္းရွင္ေတြကို Regular Maintenance, Running in Maintenance, Comprehensive Maintenance ဆိုၿပီးေတာ့ ကားကို ကီလိုမီတာအလုိက္ Maintenance လုပ္တဲ့အတြက္ေၾကာင့္ ၉၀% ေလာက္ေတာ့ျဖင့္ လမ္းေပၚမွာ ကားပ်က္တဲ့အေနအထား မေတြ႔ရပါဘူး။ သို႔ေသာ္လည္း က်န္တဲ့ ၁၀% ေလာက္က အခန္႔မသင့္လို႔ Emergency စက္ခ်ိဳ႕ယြင္းမႈျဖစ္ခဲ့သည့္ ရိွပါက ၂၄ နာရီ Call Service မွာ Mobile Service လုပ္ၿပီးေတာ့ အခ်ိန္နဲ႔ တစ္ေျပးညီအျမန္ဆန္ဆံုးျဖစ္ေအာင္ ေဆာင္ရြက္ေပးေနပါတယ္။
ေမး - အေဝးေျပးလမ္းမွာေရာ HIGER Bus ေတြက ေမာင္းႏွင္ဖို႔ စိတ္ခ်ႏိုင္ပါရဲ႕လား။
က်ေတာ္တို႔ Higger မွာ ျမန္ႏႈန္းထိန္းခ်ဳပ္တဲ့ Speed Limit စနစ္ေတြ ရိွပါတယ္။ ျမန္ႏႈန္းထိန္းခ်ဳပ္တဲ့ Speed Limit ကို ယာဥ္လိုင္းပိုင္ရွင္ေတြနဲ႔ ေဆြးေႏြးၿပီး ကီလိုမီတာ ၁၀၀ ကို ထားေပးတာရိွသလုိ၊ တစ္ခ်ဳိ႕ကလည္း ၁၁၀ မွာ ထားေပးတာရိွပါတယ္။ ေနာက္တစ္ခုကေတာ့ HIGER မွာ ထူးျခားအဆန္းသစ္ဆံုး နည္းပညာျဖစ္တဲ့ G Bosg စနစ္ရိွပါတယ္။ G Bosg စနစ္လုပ္ေဆာင္ခ်က္က လူပိန္းနားလည္ေအာင္ေျပာရရင္ ေလယာဥ္ေတြမွာ အသံုးျပဳတဲ့ Black Box စနစ္နဲ႔ အလုပ္လုပ္ပံုျခင္း အတူတူပါပဲ။ ဒီ G bosg က အင္တာနက္နဲ႔ ခ်ိတ္ဆက္ၿပီး ကားတစ္စီးေမာင္းေနတဲ့ အခ်ိန္အတြင္းမွာ ယာဥ္တစ္စီးလံုးရဲ႕ လုပ္ေဆာင္ခ်က္ေတြကို Real time data ေတြကို က်ေတာ္တို႔ရဲ႕ Administration အေရာက္ပို႔ေပးပါတယ္။ GPS စနစ္နဲ႔ လံုးဝမတူပါဘူး။ GPS က ကားဘယ္နာ ေရာက္ေနသလဲဆိုတာကိုပဲ ျပေပးတာပါ။ G Bosg က ကားတစ္စီးလံုး အလုပ္လုပ္ေနတဲ့ Function ေတြကို ေဖာ္ျပေပးတာပါ။ ယာဥ္ေမာင္းက ကားကို ဘယ္ေလာက္အရွိန္ထိ ေမာင္းထားတယ္။ အင္ဂ်င္အပတ္ေရ ဘယ္ေလာက္အထိ ျမန္တယ္။ ဘယ္ေလာက္ ပမာဏအထိအထိဘရိတ္ကို အသံုးျပဳခဲ့သလဲ။ ဘယ္ႏွခ်ိန္ ဘရိတ္သံုးလဲ။ ကလပ္ ဘယ္ႏွခ်က္နင္းလဲ။ ဂီယာဘယ္ႏွခ်က္ေျပာင္းလဲ။ ခရီးသည္အတက္အဆင္း တံခါးကို ဘယ္အခ်ိန္ေတြမွာ အဖြင့္အပိတ္လုပ္သလဲ။ အစရိွသျဖင့္ ယာဥ္တစ္စီးလံုး အလုပ္လုပ္ေနတဲ့ Function ေတြကို အခ်ိန္ႏွင့္ တစ္ေျပးညီ သတင္းပို႔ေနတဲ့အတြက္ေၾကာင့္ လုပ္ငန္းရွင္အတြက္ ဒီကားေတြနဲ႔ပတ္သက္ၿပီး က်ည္ကြယ္ မ်က္ကြယ္ဆိုတာ မရိွေတာ့ပါဘူး။ ဥပမာ ကားတစ္စီး မေတာ္တဆမႈ ျဖစ္ခဲ့တာဆိုရင္ အဲ့ မေတာ္တဆမႈ ျဖစ္တဲ့ေနရာမေရာက္ခင္ အဲ့ကားဘယ္ေလာက္အရွိန္ေမာင္းတယ္။ ဘာေတြလုပ္ေဆာင္ခဲ့တယ္ ဆိုတာကို သိႏိုင္ပါတယ္။ ေနာက္ဆံုး ယာဥ္ထိန္းရဲက အစ ဒီမွတ္တမ္းေတြကို ရယူၿပီး တရားစီရင္မႈအပိုင္းမွာ အသံုးျပဳမယ္လည္း အေထာက္အကူျပဳႏိုင္လိမ့္မယ္လို႔ ေမွ်ာ္လင့္တယ္။ ဒါဟာ HIGER ကားေတြမွာသာ ပါေသး ၿပီး၊ တျခားမည့္သည့္ ယာဥ္အမွတ္တံဆိပ္မွာမွ မပါဝင္ေသးတဲ့ နည္းပညာအေျချပဳတဲ့ စနစ္ေကာင္းတစ္ရပ္ပဲ ျဖစ္တယ္။ ဒီစနစ္ကို HIGER ကားေတြ တြင္တြင္က်ယ္တင္သြင္းေရာင္းခ်ထားတဲ့ႏိုင္ငံေတြမွာ အသံုးျပဳေနၿပီ၊ က်ေတာ္တို႔ႏိုင္ငံမွာလည္း စတင္မိတ္ဆက္ၿပီး အသံုးျပဳေနတာ တစ္ႏွစ္ေလာက္ရိွပါၿပီ။ လက္ရိွ BRT ယာဥ္လိုင္း မွာလည္း ဒီလိုစနစ္ေတြပါဝင္တဲ့ အတြက္ေၾကာင့္ ေရြးခ်ယ္ခဲ့တာလို႔လည္း သိထားပါတယ္။ G Bosg က Higger ကားတိုင္းမပါႏိုင္ပါဘူး။ ၂၀၁၅ ခုႏွစ္ေနာက္ပိုင္းထုတ္တဲ့ ကားေတြမွာပဲ ထည့္သြင္းထားတာပါ။
ေမး - G Bosg အခ်က္အလက္ေတြကို ယာဥ္ပိုင္ရွင္က ၾကည့္လို႔ရပါသလား။
Admin ကုိ ယာဥ္လိုင္းပိုင္ရွင္ကလည္း အဲ့အခ်က္အလက္ေတြကို ေစာင့္ၾကည့္လို႔ရသလုိ က်ေတာ္တို႔ရဲ႕ Service Center ကလည္း မွတ္တမ္းတင္ေပးထားပါတယ္။
ေမး - လက္ရိွ ျပည္တြင္းဘတ္စ္ေစ်းကြက္မွာ 3 Axle Bus ေတြကို အရမ္းလူႀကိဳက္မ်ားေနတယ္။ အဲ့တာ ဘာေၾကာင့္လို႔ ထင္ပါသလဲ။
Higger ရဲ႕ ျမန္မာႏိုင္ငံကို မိတ္ဆက္တဲ့ ရည္ရြယ္ခ်က္တစ္ခုတည္းက ျမန္မာႏိုင္ငံရဲ႕ ခရီးသည္သယ္ယူပို႔ေဆာင္ ေရးကို က်ေတာ္တို႔ အိမ္နီးခ်င္းႏိုင္ငံနဲ႔ ရင္ေဘာင္တန္းႏိုင္ေအာင္လို႔ က်ေတာ္တုိ႔ လုပ္ေဆာင္ခဲ့တာပါ။ သမိုင္း ေၾကာင္းတစ္ေလွ်ာက္ကို ျပန္ၾကည့္မယ္ဆိုရင္လည္း Brand New ကားေတြကို ဒီႏိုင္ငံကို စတင္မိတ္ဆက္ခဲ့တဲ့ လုပ္ငန္းက က်ေတာ္တုိ႔ပါ ေနာက္မွတ္တိုင္တစ္ခုက ခရီးသြားမိဘေတြ အဆင့္တန္းျမင့္ျမင့္နဲ႔ အႏၱရာယ္ကင္းစြာ လြတ္လြတ္လပ္လပ္ သက္ေသာင့္ သက္သာစီးနင္းႏိုင္ေအာင္လို႔ 2+1 ထိုင္ခံမ်ိဳးေတြနဲ႔ စၿပီးတင္သြင္းခဲ့တာက လည္း က်ေတာ္တို႔ HIGER Bus အေနနဲ႔ တင္သြင္းခဲ့တာပါ။ အျမန္လမ္းမွာ ခဏခဏယာဥ္တိမ္းေမွာက္မႈေတြ ျဖစ္တဲ့အတြက္ေၾကာင့္ က်ေတာ္တို႔ေတြက ႏိုင္ငံတကာမွာ ေလ့လာၾကည့္ေတာ့ ဖြင့္ၿဖိဳးၿပီးႏိုင္ငံေတြမွာ သံုးေန တာက Hi- Way လမ္းမႀကီးေတြမွာ ေမာင္းတဲ့ကားေတြက ဝန္ရိုးသံုးေခ်ာင္းပါတာကို သတိထားမိခဲ့တယ္။ အဲ့ တာကို ေလ့လာၿပီးေတာ့ ဒါဆိုရင္ေတာ့ျဖင့္ ငါတို႔ႏိုင္ငံမွာလည္း အေဝးေျပးလမ္းမႀကီးေတြမွာ ဝန္ရိုးသံုးေခ်ာင္းပါ တဲ့ ကားေတြ အသံုးျပဳသင့္တယ္လို႔ ႏိုင္ငံသားတစ္ေယာက္အေနနဲ႔ ကိုယ့္ႏိုင္ငံရဲ႕ လုိအပ္ခ်က္ကို တစ္ေထာင့္ တစ္ေနရာကို ပံ့ပိုမယ္ဆိုၿပီးေတာ့ 3 Axle Bus ကားေတြကို တင္သြင္းခဲ့တာပါ။ ဒီေနရာကေန ေျပာခ်င္တာက ေတာ့ သက္ဆိုင္တဲ့ ဥပေဒျပဳေရး၊ Policy ပိုင္းကို ေျပာခ်င္တာကေတာ့ အစိုးရ က႑ပိုင္းကလည္း ဒီလိုမ်ိဳး က်ေတာ္တို႔ ႏိုင္ငံသားေတြရဲ႕ ေဘးအႏၱရယ္ကို Preventive Approved လို႔ေခၚတာေပါ့။ ႀကိဳတင္ကာကြယ္တဲ့ စနစ္ကို က်င့္သံုးဖို႔ တိုက္တြန္းသင့္ပါတယ္။ ယာဥ္အႏၱရာယ္မျဖစ္ေအာင္ ဒီလိုႀကိဳတင္ကာကြယ္ထားတဲ့ 3 Axle Bus ကားေတြကို အသံုးျပဳတာ အားေပးသင့္တယ္။ မေတာ္တဆမႈျဖစ္တဲ့ ကားေတြကို ေလ့လာၾကည့္ရင္ ဝန္ရိုး ႏွစ္ေခ်ာင္းပဲ ပါတဲ့ကားေတြကို ေတြ႔ရပါလိမ့္မယ္။ အျပစ္ေျပာတာမဟုတ္ပါဘူး။ ဒါက ႏိုင္ငံတကာမွာ အသံုးျပဳေန တဲ့ အရာကိုု ႏိႈင္းယွဥ္သံုးသပ္ျပတာပါ။ ဒါေတြကလည္း က်ေတာ္က ပညာရွင္မဟုတ္ပါဘူး။ သက္ဆိုင္နဲ႔ ပညာရွင္ေတြနဲ႔ ေလ့လာအေျဖထုတ္ၿပီး လုပ္သင့္တာကို အတည္ျပဳသတ္မွတ္ေပးမယ္ဆိုရင္ ပိုေကာင္းမြန္ျပည့္ စံုတဲ့ စနစ္တစ္ခု ေပၚေပါက္လာမွာပါ။ က်ေတာ္တို႔ကေတာ့ HIGER 3 Axle bus ကို ခရီးသည္ ေရွးရႈရည္ရြယ္ ခ်က္နဲ႔ မိတ္ဆက္တင္သြင္းေပးခဲ့တာပါ။ ဒီအတြက္ အားေပးတဲ့အတြက္ေၾကာင့္ အရမ္းလည္း ဝမ္းသာမိတယ္။ က်ေတာ္တို႔ HIGER မိသားစုကလည္း ျမန္မာႏိုင္ငံ သယ္ယူပို႔ေဆာင္ေရး က႑မွာ လိုအပ္ခ်က္ရိွေနတဲ့ အရာ ေတြကို အတက္ႏိုင္ဆံုး ျဖည့္ဆည္းေပးသြားႏိုင္ေအာင္လို႔ ႀကိဳးစားသြားမွာပါလို႔ ထပ္ေလာင္းေျပာၾကားခ်င္ပါ တယ္။
ေမး - ျပည္တြင္း အေဝးေျပးယာဥ္လိုင္းပိုင္ရွင္ကို အႀကံျပဳစကားေလး ေျပာေပးပါဦး ဆရာ။
က်ေတာ္ ေစာေစာက ေျပာခဲ့သလိုပဲေပါ့။ အရင္ျမန္မာႏိုင္ငံရဲ႕ စီးပြားေရးေစ်းကြက္က တံခါးပိတ္တဲ့ မူဝါဒကေန တံခါးဖြင့္တဲ့မူဝါဒကို ေရာက္လာပါၿပီ။ ေစ်းကြက္စီးပြားေရး စနစ္စတင္က်င့္သံုးလာၿပီ၊ အဲ့ေတာ့ လြတ္လပ္စြာ ယွဥ္ၿပိဳင္မႈေတြ ရိွလာခဲ့တယ္။ ဒီယွဥ္ၿပိဳင္မႈေတြၾကားမွာ အားသာခ်က္ရိွႏိုင္ဖို႔ဆိုရင္ Customer ကေရြးခ်ယ္ခြင့္ ပိုမ်ားလာတယ္။ အဲ့အတြက္ Customer က အေကာင္းဆံုးနဲ႔ အတန္ဆံုးဆိုတဲ့ အရာကိုပဲ ေရြးခ်ယ္ပါလိမ့္မယ္။ အဲ့ေတာ့ လုပ္ငန္းရွင္အေနနဲ႔လည္း က်န္တဲ့ ၿပိဳင္ဘက္လုပ္ငန္းေတြထက္ ပိုေကာင္းေအာင္၊ ပိုၿပီးေတာ့ ေစ်းႏႈန္း ပိုင္းသက္သာေအာင္ လုပ္ေဆာင္ႏိုင္မယ္ဆိုရင္ လုပ္ငန္းေတြ တိုးတက္ေအာင္ျမင္လာပါလိမ့္မယ္လို႔ က်ေတာ္ အေနနဲ႔ အႀကံျပဳေဆြးေႏြးေပးခ်င္ပါတယ္။
ေမး - ဆရာ့အေနနဲ႔ ခရီးသည္ျပည္ေတြကို အႀကံျပဳစကားေလး ေျပာေပးပါဦး။
သင္ခရီးသြားမယ္ဆိုရင္ ဘယ္လိုကားမ်ိဳး ေရြးခ်ယ္ၿပီးသြားမလဲ။ ေၾကာ္ျငာေကာင္းတဲ့ကား ေရြးခ်ယ္ၿပီး စီးမွာလား Popular ကားစီးမွာလား။ ေစ်းႀကီးတဲ့ကားစီးမွာလား၊ ေစ်းခ်ိဳတဲ့ကားစီးမွာလား။ က်ေတာ္ အေနနဲ႔ မေျပာလိုဘူး။ ဒါေပမယ့္ သင့္ကို လံုၿခံဳစိတ္ခ်မႈ အရိွဆံုးျဖစ္ေစမယ့္ ဝန္ရိုးသံုးေခ်ာင္းပါတဲ့ 3 Axle Bus ကို ေရြးခ်ယ္စီးနင္းၿပီးေတာ့ ကိုယ္လိုရာခရီးကို အခ်ိန္မွန္ ေဘးအႏၱရာယ္ ကင္းရွင္းစြာနဲ႔ ေရာက္ႏိုင္ပါေစလို႔ ေစတနာေရွ႕ထားၿပီးတိုက္တြန္းအပ္ပါသည္။


Credit : i.Car Journal
Share on Facebook  Share on Facebook
 
 
 
IKBZ အၾကီးတန္းမန္ေနဂ်ာ ဦးမ်ဳိးသန္႔ေဇာ္ (ကုိမ်ဳိး- အာမခံ) ႏွင့္ေတြ႔ဆုံျခင္း
စြယ္ေတာ္ရြက္ Business Group Co., Ltd မွ မန္းေနဂ်င္း ဒါရိုက္တာ ျဖစ္သူ ဦးမ်ိဳးဇင္ဝင္းႏွင့္ ေတြ႔ဆံုျခင္း
IKBZ ၏ ဘ႑ာေရးအရာရွိခ်ဳပ္ဦးေနမ်ိဳးေအာင္ႏွင့္ ေတြ႔ဆုံေမးျမန္းျခင္း
ကုန္းလမ္းပုိ႔ေဆာင္ေရး ညႊန္ၾကားမူဦးစီးဌာနခရုိင္ရုးံ (ရန္ကုန္အေနာက္ပုိင္း )မွ ...
ရန္ကုန္တိုင္းေဒသႀကီး ကုန္လမ္းပို႔ေဆာင္ေရးညႊန္ၾကားမႈဦးစီးဌာနမွ...
ေရးေနာ့ကုမၸဏီ ညႊန္ၾကားေရးမွဴးႏွင့္ေတြ႕ဆံုေမးျမန္းျခင္း
ေဒါက္တာ ေက်ာ္ေက်ာ္ေအာင္ ႏွင့္ေတြ႔ဆုံေမးျမန္းျခင္း
'သႀကၤန္အၿပီး ဘရိတ္ပိုင္း ျပင္ရတာမ်ားတယ္ ကိုထြန္း ဝပ္ေရွာ့ႏွင့္ ေတြ႕ဆုံျခင္း'
i-Car ကုမၸဏီမွ ဦးဆန္းမင္းႏွင့္ ေတြ႔ဆုံျခင္း
KL SEVEN ကားအေရာင္းစင္တာမွ MD ျဖစ္သူ ဦးၾကည္သာဟန္နွင့္ ေတြ႕ဆံုေမးျမန္းျခင္း
Share on Facebook  Share on Facebook