Post AdvertisementRegister an AccountLogin
 
Car Knowledge in Myanmar
Check Engine မီးလင္းလာရျခင္း၏ အေၾကာင္းရင္းအခ်ဳိ႕ ..!
ဗဟုသုတ | 6 Jul 2017 3:08 pm | 2070 ႀကိမ္ ၾကည့္႐ႈ ႔ၿပီး
Posted by ဇာနည္ေက်ာ္ (iCar.com.mm)   Add to Favoritesအႏွစ္သက္ဆံုးစာရင္းသို႔ထည့္ရန္
 
Check Engine မီးလင္းလာရျခင္း၏ အေၾကာင္းရင္းအခ်ဳိ႕ ..! - Car Knowledge in Myanmar from iCar.com.mm

ကားကြန္ပ်ဴတာစနစ္ကိုယ္တိုင္ မေျဖရွင္းႏုိင္ေသာ ျပစ္ခ်က္တစ္ခုခု ျဖစ္ေပၚလာပါက Check Engine သေကၤတ လင္းလာပါသည္။ ျပစ္ခ်က္ကို သိေစရန္ အထူးျပဳလုပ္ထားေသာ Scanner ျဖင့္ စစ္ေဆးရမည္ျဖစ္ၿပီး ကၽြမ္းက်င္ေသာ မကၠင္းနစ္ႏွင့္ ျပသပါက အေကာင္းဆံုးျဖစ္သည္။ Check Engine မီးလင္းလာရျခင္းႏွင့္ ပတ္သက္၍ အေၾကာင္းအရင္းမ်ားစြာ ရွိႏိုင္ေသာ္လည္း ျဖစ္ႏိုင္ေခ်မ်ားသည့္ အေၾကာင္းရင္းတစ္ခ်ဳိ႕မွာ…

Airflow Sensor ခ်ဳိ႕ယြင္းျခင္း

အေၾကာင္းရင္းမွာ ညစ္ပတ္ပိတ္ဆို႔ေနေသာ Air Filter ေၾကာင့္ ျဖစ္ႏုိင္သကဲ့သို႔ Air Filter တပ္ဆင္ရာတြင္ ပံုစံမက်ျခင္းေၾကာင့္လည္း ျဖစ္ႏုိင္သည္။ Air Filter ကို တစ္ႏွစ္တစ္ခါ အသစ္လဲရန္ လိုအပ္ပါသည္။
မျပင္ဆင္ပါက ကား၏ ဆီစားႏႈန္း ျမင့္မားလာႏိုင္ၿပီး ဆိုးဝါးပါက ကားေမာင္းႏွင္ေနရင္း မၾကာခဏ ထိုးရပ္သြားတတ္သည္။

Oxygen Sensor ခ်ဳိ႕ယြင္းျခင္း

အေၾကာင္းရင္းမွာ Oxygen Sensor ေပၚတြင္ အညစ္အေၾကး၊ ဆီႏွင့္ ဖုန္မႈန္႔မ်ား ထူထဲစြာ ကပ္ၿငိေနျခင္းေၾကာင့္ ျဖစ္သည္။
မျပင္ဆင္ပါက ညစ္ေပေနေသာ Oxygen Sensor ေၾကာင့္ ဆီစားႏႈန္း ျမင့္တက္လာႏုိင္သည့္အျပင္ မီးခိုးအူျခင္း၊ Catalytic Converter ပ်က္စီးျခင္းမ်ားလည္း ျဖစ္လာႏိုင္သည္။

Catalytic Converter ခ်ဳိ႕ယြင္းျခင္း

အေၾကာင္းရင္းမွာ သတ္မွတ္ထားသည့္ အခ်ိန္အပိုင္းအျခားအလိုက္ Catalytic Converter ကို ဆားဗစ္ျပဳလုပ္ထိန္းသိမ္းရန္ ပ်က္ကြက္ျခင္းေၾကာင့္ ျဖစ္ႏိုင္သည္။
မျပင္ဆင္ပါက အင္ဂ်င္မွထြက္ေသာ အိပ္ေဇာေငြ႕ကို ကာဗြန္မိုေနာက္ဆိုက္အျဖစ္ မေျပာင္းလဲႏိုင္ေတာ့သည့္အျပင္ ဆီစားႏႈန္း မ်ားလာႏုိင္သည္။

ဆီတိုင္ကီ မလံုျခင္း

အေၾကာင္းရင္းမွာ ဆီတိုင္ကီအဖံုးကို က်နစြာ မပိတ္ျခင္း၊ အဖံုးေပၚတြက္ အက္ရာရွိျခင္းေၾကာင့္ ျဖစ္ႏိုင္သည္။
မျပင္ဆင္ပါက ဆီတိုင္ကီအတြင္းမွ ေလာင္စာေငြ႕မ်ား အျပင္သို႔ေရာက္ရွိကာ ပတ္ဝန္းက်င္ကို ညစ္ညမ္းေစႏုိင္သည့္အျပင္ ေလာင္စာဆီ ေလလြင့္မႈမ်ား ျဖစ္လာႏုိင္သည္။

မီးေဖာက္ပလပ္မ်ား ခ်ဳိ႕ယြင္းျခင္း

အေၾကာင္းရင္းမွာ မီးေဖာက္ပလပ္မ်ား ခ်ဳိ႕ယြင္းေနျခင္းေၾကာင့္ျဖစ္သည္။ ပလပ္မ်ားကို ကားသစ္မ်ားတြင္ မိုင္တစ္သိန္းအထိေမာင္းၿပီးတိုင္း၊ ကားေဟာင္းမ်ားတြက္ မိုင္ႏွစ္ေသာင္းခြဲမွ သံုးေသာင္းအထိ ေမာင္းၿပီးတိုင္း အသစ္လဲလွယ္သင့္သည္။
မျပင္ဆင္ပါက အရွိန္ျမွင့္ရန္ လီဗာကို နင္းေသာအခါ ကားမွာ ေဆာင့္ေန၊ တုန္႔ေနတတ္သည္။ ဆီစားႏႈန္းမွာလည္း အနည္းငယ္ ပိုလာႏုိင္ပါသည္။

ပိုက္လိုင္းႏွင့္ ေလအဝင္စနစ္ မလံုျခင္း

အေၾကာင္းရင္းမွာ ေဟာင္းႏြမ္းေဆြးျမည့္ေနေသာ ပိုက္လိုင္း၊ အဆက္မ်ား (သို႔) ဆီေလေႏွာအခန္း မလံုျခင္းေၾကာင့္ျဖစ္ၿပီး ကားသက္တမ္းရင့္လာပါက ႀကံဳရတတ္သည္။
မျပင္ဆင္ဘဲထားပါက ကား၏ စြမ္းေဆာင္ရည္ က်ဆင္းလာႏိုင္သည့္အျပင္ ဆီစားႏႈန္းလည္း ျမင့္တက္လာႏုိင္သည္။ အေျခအေနဆိုးပါက အင္ဂ်င္ပ်က္စီးသည္အထိ ျဖစ္လာႏုိင္သည္။


Credit : Motors.com

Check Engine မီးလင္းလာရျခင္း၏ အေၾကာင္းရင္းအခ်ဳိ႕ ..! - Car Knowledge in Myanmar from iCar.com.mm
Share on Facebook  Share on Facebook
 
 
 
အသင္းအဖြဲ႕အမည္ျဖင့္ မွတ္ပုံတင္မည့္ နာေရးယာဥ္၊လူနာတင္ယာဥ္၊ မီးသတ္ယာဥ္မ်ား အတြက္...
Delivery Van ကားမ်ား ဒဏ္ေၾကးကင္းလြတ္ခြင့္ေပးရန္ ေတာင္းဆိုမည္
ရွမ္းေတာင္၌ လိုင္စင္မဲ့ယာဥ္မ်ားကို ဇြန္ ၁၅ ရက္တြင္ စတင္အေရးယူမည္
ေက်ာင္းကားသစ္မ်ား ယာဥ္ေမာင္းခန္႔အပ္ရာတြင္ အမ်ဳိးသမီးငါးဦး ပါဝင္
ရန္ကုန္တြင္ ေက်ာင္းႀကဳိပို႔ကား ေျပးဆြဲမည့္ ကုမၸဏီ အစိုးရထံ ကားမ်ားျပန္အပ္
ကားအင္ဂ်င္အပူမလြန္ေအာင္ လုပ္သင့္တဲ့အခ်က္ ၅ ခ်က္
ကားတစ္စီးကို ကိုယ္တိုင္ျပဳျပင္ထိန္းသိမ္းျခင္း
ေျပးဆြဲေနဆဲ ၁၉၉၈ ခုနွစ္ ေမာ္ဒယ္ေအာက္ YBS ယာဥ္မ်ားကုိ လုိက္စစ္မည္
ကီလိုစနစ္သံုးတကၠစီမ်ား ဧၿပီ ၁ ရက္ စတင္ေျပးဆြဲမည္
ေတာင္အတက္အဆင္းခရီး အဆင္ေျပတဲ့ ခ်က္ပလက္ထရက္ဇ္
Share on Facebook  Share on Facebook