Post AdvertisementRegister an AccountLogin
 
Car Knowledge in Myanmar
သင့္ကား ဆီစားႏႈန္းကို အေကာင္းဆုံး ေခြၽတာနိုင္မယ့္ နည္းလမ္းမ်ား ..!
ဗဟုသုတ | 10 Aug 2017 4:22 pm | 1707 ႀကိမ္ ၾကည့္႐ႈ ႔ၿပီး
 
သင့္ကား ဆီစားႏႈန္းကို အေကာင္းဆုံး ေခြၽတာနိုင္မယ့္ နည္းလမ္းမ်ား ..! - Car Knowledge in Myanmar from iCar.com.mm

က်ေနာ္တို႔ လက္ထဲကို ကားတစီးေရာက္ၿပီဆိုတာနဲ႕ အၿမဲတမ္း သူ႕အတြက္ သုံးေနရမယ့္ စရိတ္ကေတာ့ ဆီဖိုးပါ။ ဆီစားမ်ား တဲ့ ကားနဲ႕ဆိုရင္ ေန႕စဥ္သြားလာစရိတ္က အမ်ားသုံး လိုင္းကားေတြေရာ အငွားတကၠစီေတြ စီးရတာထက္ပါ ပိုမို ကုန္က်နိဳင္ ပါတယ္။

အခု က်ေနာ္က ဆီစားႏႈန္း ေခြၽတာမႈအေနနဲ႕ နိုင္ငံတကာမွာ သုံးေနတဲ့ ပုံစံေလးေတြကို ေျပာျပခ်င္ပါတယ္။

(၁) ေမာ္ဒယ္နိမ့္ေနတဲ့ SUVနဲ႕ Truck အမ်ိဳးအစား ကားေတြကို သုံးစြဲေမာင္းႏွင္ျခင္း မျပဳတာဟာ အေရးအႀကီးဆုံး တခ်က္ ျဖစ္ပါတယ္။ အေၾကာင္းကေတာ့ ဆီတဂါလံကို ပ်မ္းမွ် မိုင္၂၀ ဝန္းက်င္ေလာက္သာ စီးနင္းနိုင္သလို ဓာတ္ေငြ႕ ထုတ္လႊတ္မႈ လည္း မ်ားျပားတာေၾကာင့္ ပတ္ဝန္းက်င္ကိုပါ အက်ိဳးသက္ေရာက္ ပ်က္စီးမႈ ျဖစ္ေစနိုင္တာေတြေၾကာင့္ ျဖစ္ပါတယ္။

(၂) အျမန္ႏႈန္း ျမႇင့္တင္နိုင္မႈ ေႏွးေကြးလာေနၿပီ ျဖစ္တဲ့ ကားေတြကို အသုံးျပဳေနျခင္းဟာလည္း ဆီကုန္က်မႈ စရိတ္မ်ား ေစ တဲ့ အခ်က္တခ်က္ ျဖစ္ပါတယ္။

ဆီစားႏႈန္းမ်ားၿပီး အင္ဂ်င္ရဲ႕စြမ္းေဆာင္ရည္ နိမ့္ေနၿပီ ျဖစ္တဲ့ ေမာ္ေတာ္ကားေတြဟာ အေဝးေျပး လမ္းေတြေပၚမွာ ေမာင္း ႏွင္ရာမွာ အရွိန္ျမႇင့္တင္နိုင္မႈ ေႏွးေကြးသလို ပုံမွန္ အရွိန္ယူခ်ိန္ေတြထက္ အခ်ိန္ ႏွစ္ဆေလာက္ေပးရတာေၾကာင့္ ဆီစရိတ္ လည္း တက္လာတတ္ပါတယ္။

(၃) ဂီယာေခ်ာ္ေနတတ္တဲ့ ကားေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားဟာ ၿမိဳ႕တြင္းလမ္းေၾကာင္းေတြမွာ ေမာင္းႏွင္တဲ့ အခ်ိန္ေတြမွာ ဒုကၡ ေတြ႕တတ္ပါတယ္။ အေၾကာင္းကေတာ့ မီးပြိုင္ေတြ ျဖတ္တဲ့ အခ်ိန္ေေတြမွာ ျဖစ္ၿပီးေတာ့ အင္ဂ်င္က လည္ပတ္ေနေပမယ့္ လိုအပ္တဲ့ အရွိန္ႏႈန္းနဲ႕ ျမန္ဆန္မႈ မရတာေၾကာင့္ ဆီပိုေကြၽးၿပီး ေမာင္းႏွင္ရတာမ်ိဳး ျဖစ္လာေစပါတယ္။

(၄) မနက္ပိုင္း မိမိရဲ႕ေမာ္ေတာ္ကားကို မသုံးေသးခ်ိန္မွာ ဆယ္မိနစ္ေလာက္ ေစာၿပီး စက္ႏွိုးထားျခင္းနဲ႕ အသုံးျပဳေနဆဲ ကားတစီးကိုလည္း ခဏတာ နားၿပီး ခရီးဆက္ဖို႔ ရွိေနေသးတယ္ဆိုရင္ လုံးလုံး ရပ္မပစ္ဘဲ ဆက္ႏွိုးၿပီး ဆက္ထားသင့္ ပါတယ္။

(ႁခြင္းခ်က္အေနနဲ႕ေတာ့ ခရီးေဝးေမာင္းႏွင္ထားတဲ့ ကားေတြကေတာ့ စက္ကို ရပ္ၿပီး အနားေပးသင့္ပါတယ္)။ အ ေၾကာင္း ကေတာ့ ေမာ္ေတာ္ကားလို ေ႐ြ႕လ်ား စက္ပစၥည္းေတြက အင္ဂ်င္ပူေနေလ ဆီစားႏႈန္း(စြမ္းအင္ အသုံးခ်ႏႈန္း) နည္းပါးလို႔ ျဖစ္ပါတယ္။

(၅) ေနာက္ပိုင္း စမ္းသပ္မႈေတြအရေတာ့ အရွန္ျမင့္ ေမာင္းႏွင္မႈေတြ တနည္း ေျပာရရင္ ခရီးေဝး သြားလာမႈေတြမွာ ျပတင္း ေပါက္ေတြ ခ်ၿပီး(ဖြင့္ၿပီး) ေမာင္းႏွင္မႈေတြက ပုံမွန္ အရွိန္ထက္ ေလ်ာ့ေအာင္ ဖန္တီးသလို ျဖစ္ေစပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ တနာ ရီမိုင္ ၆၀နဲ႕ အထက္ ဆိုသလို အျမန္ႏႈန္းနဲ႕ ေမာင္းႏွင္မႈေတြ လုပ္ေဆာင္ရာမွာ ျပတင္းေပါက္ေတြကို ပိတ္ၿပီး ေမာင္းႏွင္သင့္ ပါတယ္။

(၆) မလိုအပ္တဲ့ဝန္ေတြကို ေလ်ာ့ခ်ၿပီး မိမိ ေမာ္ေတာ္ကားကို အေပါ့ပါးဆုံး ျဖစ္ေအာင္ ဖန္တီးေမာင္းႏွင္ျခင္းကလည္း ဆီ စားႏႈန္းကို အေကာင္းဆုံး ေခြၽတာေစၿပီး ေမာ္ေတာ္ကားကို အေကာင္းဆုံး အရွိန္နဲ႕ ေျပးလႊားေနေစမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ ၿမိဳ႕တြင္း သြားလာမႈေတြမွာ ေပါင္ ၃၀၀ ေလာက္ေလးတဲ့ Toolbox လို အေလးခ်ိန္မ်ားတဲ့ ပစၥည္းေတြ မယူဘဲ သြားလာနိုင္ပါတယ္။

(၇) အရွိန္ႏႈန္း ျမႇင့္ၿပီး ေမာင္းႏွင္ျခင္း တမ်ိဳး ေျပာရရင္ သတ္မွတ္ထားေသာ အျမန္ႏႈန္းကို တေျပးညီ ေမာင္းႏွင္သြားလာ ျခင္းကလည္း ဆီစားႏႈန္းကို ေခြၽတာနိုင္ပါတယ္။ ႏွစ္နဲ႕ သုံးလို ဂီယာခ်က္ေတြကို သုံးၿပီး ေမာင္းႏွင္တာထက္ အဲဒီထက္ ပိုႀကီးတဲ့ ဂီယာခ်က္ေတြနဲ႕သာ သြားလာ ေမာင္းႏွင္ျခင္းမ်ိဳးကို ဆိုလိုတာ ျဖစ္ပါတယ္။

(၈) E15 အဆင့္ရွိတဲ့ ဆီေတြထက္ E10အဆင့္ရွိတဲ့ စက္သုံးဆီမ်ိဳးကို ေ႐ြးခ်ယ္ သုံးစြဲတာကလည္း ဆီစားႏႈန္းကို သက္ သာ ေစမွာပါ။ အေၾကာင္းကေတာ့ E15 ဟာ E10 ထက္ စြမ္းအင္ ထုတ္လုပ္ေပးနိုင္မႈ အပိုင္းမွာ ၃၀ရာခိုင္ႏႈန္းေလာက္ နိမ့္ တာ ေၾကာင့္ ျဖစ္ပါတယ္။

(၉) မ်က္ႏွာျပင္ က်ယ္ဝန္းတဲ့ တာယာေတြဟာ ကားတစီးရဲ႕ အရွိန္ကို ေလ်ာ့က်ေစနိုင္တာေၾကာင့္ တကယ္တမ္း သုံးစြဲမယ္ ဆိုရင္ေတာ့ မ်က္ႏွာျပင္ ေသးငယ္ က်ဥ္းေျမာင္းတဲ့ တာယာေတြကို ဝယ္ယူ တပ္ဆင္ သုံးစြဲသင့္ပါတယ္။

(၁၀) ေနာက္တခ်က္ကေတာ့ အင္ဂ်င္ရဲ႕အသံကို နားေထာင္ျခင္း ျဖစ္ပါတယ္။ အလြယ္တမ္း မွတ္ထားနိုင္စရာ ရွိတာ ကေတာ့ အင္ဂ်င္သံ ဆူညံတဲ့ကားေတြဟာ အင္ဂ်င္သံ တည္ၿငိမ္ တိုးဆိတ္တဲ့ ကားေတြထက္ ဆီစားႏႈန္း ပိုမ်ားတယ္ ဆိုတာပါပဲ။

Credit : Burma.Irrawaddy
Share on Facebook  Share on Facebook
 
 
 
အသင္းအဖြဲ႕အမည္ျဖင့္ မွတ္ပုံတင္မည့္ နာေရးယာဥ္၊လူနာတင္ယာဥ္၊ မီးသတ္ယာဥ္မ်ား အတြက္...
Delivery Van ကားမ်ား ဒဏ္ေၾကးကင္းလြတ္ခြင့္ေပးရန္ ေတာင္းဆိုမည္
ရွမ္းေတာင္၌ လိုင္စင္မဲ့ယာဥ္မ်ားကို ဇြန္ ၁၅ ရက္တြင္ စတင္အေရးယူမည္
ေက်ာင္းကားသစ္မ်ား ယာဥ္ေမာင္းခန္႔အပ္ရာတြင္ အမ်ဳိးသမီးငါးဦး ပါဝင္
ရန္ကုန္တြင္ ေက်ာင္းႀကဳိပို႔ကား ေျပးဆြဲမည့္ ကုမၸဏီ အစိုးရထံ ကားမ်ားျပန္အပ္
ကားအင္ဂ်င္အပူမလြန္ေအာင္ လုပ္သင့္တဲ့အခ်က္ ၅ ခ်က္
ကားတစ္စီးကို ကိုယ္တိုင္ျပဳျပင္ထိန္းသိမ္းျခင္း
ေျပးဆြဲေနဆဲ ၁၉၉၈ ခုနွစ္ ေမာ္ဒယ္ေအာက္ YBS ယာဥ္မ်ားကုိ လုိက္စစ္မည္
ကီလိုစနစ္သံုးတကၠစီမ်ား ဧၿပီ ၁ ရက္ စတင္ေျပးဆြဲမည္
ေတာင္အတက္အဆင္းခရီး အဆင္ေျပတဲ့ ခ်က္ပလက္ထရက္ဇ္
Share on Facebook  Share on Facebook