Post AdvertisementRegister an AccountLogin
 
Car Knowledge in Myanmar
တိုယိုတာအဗယ္လြန္မွာ ျဖစ္တတ္တဲ့ ျပႆနာ ခုနစ္ခ်က္
ဗဟုသုတ | 19 Mar 2018 2:16 pm | 691 ႀကိမ္ ၾကည့္႐ႈ ႔ၿပီး
Posted by ႏွင္းအိခင္ (iCar.com.mm)   Add to Favoritesအႏွစ္သက္ဆံုးစာရင္းသို႔ထည့္ရန္
 
တိုယိုတာအဗယ္လြန္မွာ ျဖစ္တတ္တဲ့ ျပႆနာ ခုနစ္ခ်က္ - Car Knowledge in Myanmar from iCar.com.mm

Toyota Avalon ဟာ ေဈး အတန္ဆုံးနဲ႔ အေကာင္းဆုံး ဆီဒန္ ကားစာရင္းဝင္ပါတယ္။ Carcomplaints. com ရဲ႕ အဆိုအရ ၂၀ဝ၆ ေမာ္ဒယ္လ္ Avalon ဟာ ကြန္ပလိန္းအမ်ားဆုံး ျဖစ္ၿပီး အင္ဂ်င္ပိုင္း မွာ ခ်ိဳ႕ယြင္းတာမ်ားပါတယ္။
၁။ အင္ဂ်င္မီးမကူးတာ

၁၉၉၅ ေမာ္ဒယ္လ္ကေန ၂၀၁၀ ေမာ္ ဒယ္လ္အထိ တိုယိုတာ Avalon ကို မိုင္ တစ္သိန္းေက်ာ္ ေမာင္းႏွင္ၿပီးတဲ့အခါ အင္ဂ်င္မီးမ ကူးတာ(engine misfire)အျဖစ္ မ်ားပါ တယ္။ အင္ဂ်င္မီးမကူးတဲ့အခါ အင္ဂ်င္ခ်က္မီး(check  engine  light) လင္းပါ တယ္။ အဲဒါဟာ ိ ignition coil ခ်ိဳ႕ယြင္းတာပါ။ အသစ္လဲလွယ္ရပါမယ္။
၂။ ေအာက္ဆီဂ်င္  ဆင္ဆာခ်ိဳ႕ယြင္းတာ

၁၉၉၆ ေမာ္ဒယ္လ္ကေန ၂၀ဝ၈ ေမာ္ဒယ္လ္အထိ Avalon ကို မိုင္တစ္သိန္းေက်ာ္ ေမာင္းႏွင္ၿပီးတဲ့အခါ ေအာက္ဆီဂ်င္ ဆင္ ဆာ(oxygen sensor )က ခ်ိဳ႕ယြင္းတ ာအျဖစ္မ်ားပါတယ္။ ေအာက္ဆီဂ်င္ ဆင္ဆာခ်ိဳ႕ယြင္းတဲ့အတြက္ အင္ဂ်င္ခ်က္ မီးလင္းလာၿပီး သတိေပးပါတယ္။ ေအာက္ဆီဂ်င္ဆင္ဆာ အလုပ္မလုပ္တဲ့အတြက္ ကြန္ပ်ဴတာဟာ အင္ဂ်င္အတြက္ ေလနဲ႔ ေလာင္စာဆီရဲ႕ အခ်ိဳးကို မသတ္မွတ္ႏိုင္ပါဘူး။ အ လုပ္မလုပ္တဲ့ ေအာက္ဆီဂ်င္ ဆင္ဆာကို အသစ္လဲလွယ္ရပါမယ္။
၃။ ဆီယိုစိမ့္တာ

၁၉၉၅ ေမာ္ဒယ္လ္ကေန ၂၀ဝ၇  ေမာ္ ဒယ္လ္အထိ Avalon ကို မိုင္တစ္သိန္းခြဲေက်ာ္ ေမာင္းႏွင္ၿပီးတဲ့ အခါ အျဖစ္မ်ားပါ တယ္။   ေျခာက္လုံးထိုး အင္ဂ်င္ရဲ႕ ဗားအဖုံးဂက္စကက္ (valve cover gaskets)ေတြကေန ဆီယိုစိမ့္တာပါ။ Firewall အနီးမွာ ျဖစ္တာမ်ားပါတယ္။
၄။ ဘရိတ္႐ိုတာ ခ်ိဳ႕ယြင္းတာ

၁၉၉၅ ေမာ္ဒယ္လ္ကေန ၁၉၉၈ ေမာ္ ဒယ္လ္အထိ Avalon ကို မိုင္တစ္သိန္းခြဲ နီးပါး ေမာင္းႏွင္ၿပီးတဲ့အခါ အျဖစ္မ်ားပါ တယ္။ အဲဒါက ေရွ႕႐ိုတာ(front rotors) ေတြ တြန႔္လိမ္ေကာက္ေကြးသြားတာမ်ိဳး ပါ။ အဲသည္အတြက္ ဘရိတ္နင္းတဲ့အခါ စတီယာရင္ လက္ကိုင္က တုန္ခါပါတယ္။ အရည္အေသြးျပည့္မီတဲ့ ႐ုတုရ ကို ေ႐ြးခ်ယ္ဝယ္ယူၿပီး အသစ္လဲလွယ္ သင့္ပါတယ္။
၅။ အင္ဂ်င္ဝိိုင္ခန္းတာ

၁၉၉၅ ေမာ္ဒယ္လ္ကေန ၂၀ဝ၄ ေမာ္ ဒယ္လ္အထိ Avalon မွာ မိုင္တစ္သိန္းခြဲ ေမာင္းႏွင္ၿပီးတဲ့အခါ အင္ဂ်င္ဝိုင္ အစားမ်ားတာျဖစ္တတ္ပါတယ္။ အင္ဂ်င္ဝိုင္ ေလ်ာ့နည္းေနတာဟာ အင္ဂ်င္အပူလြန္ကဲတာ အပါအဝင္ အင္ဂ်င္နဲ႔ ပတ္သက္တဲ့ ျပႆနာေတြ ျဖစ္ႏိုင္ပါတယ္။  အင္ဂ်င္ဝိုင္အစားမ်ားၿပီး ျပႆနာေတြ မျဖစ္ေအာင္ မိုင္ ၃၀ဝဝ ေက်ာ္ ေမာင္းႏွင္ၿပီးတိုင္း အင္ ဂ်င္ဝိုင္အသစ္ လဲလွယ္ေပးသင့္ပါတယ္။
၆။ အင္ဂ်င္ေမာင့္ျပဳတ္ထြက္တာ

၁၉၉၅ ေမာ္ဒယ္လ္ကေန ၂၀ဝဝ ေမာ္ ဒယ္လ္အထိ Avalon ကို မိုင္တစ္သိန္း ရွစ္ ေသာင္းေက်ာ္ ေမာင္းႏွင္ၿပီးတဲ့အခါ အ ျဖစ္ မ်ားပါတယ္။ အဲဒါဟာ ကားေရွ႕ခန္း ခရီး သည္ စီးနင္းတဲ့ ဘက္က engine mount ျပဳတ္ထြက္တတ္တာပါ။ Engine mount ကို ၿမဲေအာင္ ေသခ်ာျပန္တပ္ဆင္ရပါမယ္။ Engine mount ပ်က္စီးေနတာဆိုရင္ ေတာ့ အသစ္လဲလွယ္ရပါမယ္။
၇။ အဲယားဖလိုးဆင္ဆာျပႆနာ

၁၉၉၇ ေမာ္ဒယ္လ္ကေန ၂၀ဝ၁ ေမာ္ ဒယ္လ္အထိ Avalon ကို မိုင္တစ္သိန္း ေက်ာ္ ေမာင္းႏွင္ၿပီးတဲ့ အခါ အျဖစ္မ်ားပါ တယ္။ Air flow sensor က ျပႆနာရွိ ေနရင္ check engine light ခ်က္မီးလင္း ၿပီး သတိေပးပါတယ္။ Air flow sensor ကို သန႔္စင္ေပး႐ုံနဲ႔ ျပႆနာ ေျပလည္သြားႏိုုင္ပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ air flow sensor ပ်က္စီးေနတာဆိုရင္ေတာ့ အသစ္လဲလွယ္ရပါမယ္။

Credit:Kumudra
Share on Facebook  Share on Facebook
 
 
 
အသင္းအဖြဲ႕အမည္ျဖင့္ မွတ္ပုံတင္မည့္ နာေရးယာဥ္၊လူနာတင္ယာဥ္၊ မီးသတ္ယာဥ္မ်ား အတြက္...
Delivery Van ကားမ်ား ဒဏ္ေၾကးကင္းလြတ္ခြင့္ေပးရန္ ေတာင္းဆိုမည္
ရွမ္းေတာင္၌ လိုင္စင္မဲ့ယာဥ္မ်ားကို ဇြန္ ၁၅ ရက္တြင္ စတင္အေရးယူမည္
ေက်ာင္းကားသစ္မ်ား ယာဥ္ေမာင္းခန္႔အပ္ရာတြင္ အမ်ဳိးသမီးငါးဦး ပါဝင္
ရန္ကုန္တြင္ ေက်ာင္းႀကဳိပို႔ကား ေျပးဆြဲမည့္ ကုမၸဏီ အစိုးရထံ ကားမ်ားျပန္အပ္
ကားအင္ဂ်င္အပူမလြန္ေအာင္ လုပ္သင့္တဲ့အခ်က္ ၅ ခ်က္
ကားတစ္စီးကို ကိုယ္တိုင္ျပဳျပင္ထိန္းသိမ္းျခင္း
ေျပးဆြဲေနဆဲ ၁၉၉၈ ခုနွစ္ ေမာ္ဒယ္ေအာက္ YBS ယာဥ္မ်ားကုိ လုိက္စစ္မည္
ကီလိုစနစ္သံုးတကၠစီမ်ား ဧၿပီ ၁ ရက္ စတင္ေျပးဆြဲမည္
ေတာင္အတက္အဆင္းခရီး အဆင္ေျပတဲ့ ခ်က္ပလက္ထရက္ဇ္
Share on Facebook  Share on Facebook