Post AdvertisementRegister an AccountLogin
 
Car Knowledge in Myanmar
ကားတစ္စီးကို ကိုယ္တိုင္ျပဳျပင္ထိန္းသိမ္းျခင္း
ဗဟုသုတ | 2 Apr 2018 12:27 pm | 1620 ႀကိမ္ ၾကည့္႐ႈ ႔ၿပီး
Posted by ႏွင္းအိခင္ (iCar.com.mm)   Add to Favoritesအႏွစ္သက္ဆံုးစာရင္းသို႔ထည့္ရန္
 
ကားတစ္စီးကို ကိုယ္တိုင္ျပဳျပင္ထိန္းသိမ္းျခင္း - Car Knowledge in Myanmar from iCar.com.mm

ကားတစ္စီးကို ကိုယ္တိုင္ထိန္းသိမ္းျပဳျပင္မယ္ဆိုရင္ ကိုယ္တိုင္လုပ္ေဆာင္ႏိုင္တဲ့ အဆင့္(၁၀)ခ်က္ကိုေရြးခ်ယ္ ေဖာ္ျပေပးလိုက္ပါတယ္။
၁။ အင္ဂ်င္၀ိုင္ကို စစ္ေဆးလဲလွယ္ပါ။ အင္ဂ်င္၀ိုင္နဲ႔ Filter ကို ပံုမွန္စစ္ေဆးၿပီး အသစ္လဲေပးတာက အင္ဂ်င္သက္တမ္းကို ၾကာရွည္ေစပါတယ္။

၂။ တစ္ႏွစ္ကို တစ္ႀကိမ္ ေရတိုင္ကီနဲ႔ အေအးေပးစနစ္ကို ေဆးေၾကာေပးၿပီး coolant ကိုလည္း အသစ္လဲလွယ္ေပးပါ။ coolant နဲ႔ ေပါင္းခံေရကို အခ်ိဳးတူေရာစပ္အသံုးျပဳတာက အေအးေပးစနစ္ကို ေကာင္းမြန္ေစၿပီး ေရတိုင္ကီနဲ႔ ပိုက္လိုင္းေတြထဲမွာ အနည္ထိုင္ပ်က္စီးတာကို ကာကြယ္ထားႏိုင္ပါတယ္။

၃။ ဂီယာဆီေတြကိုလည္း လဲလွယ္ေပးပါ။ မၾကာခဏလဲေပးဖို႔ မလိုေပမယ့္ သတ္မွတ္ခ်ိန္တစ္ခုထားၿပီး လဲေပးရင္အေကာင္းဆံုးျဖစ္ပါတယ္။ ဆီေတြလဲတဲ့အခါမွာလည္း အျမဲတမ္း သတ္မွတ္ထားတဲ့ အမ်ိဳးအစားကိုပဲ အသံုးျပဳပါ။

၄။ သန္႔စင္ေဆးေၾကာေပးပါ။ ကားရဲ႕အျပင္ဖက္ကို ေဆးေၾကာတာကိုေတာ့ ေျပာစရာမလိုေလာက္ပါဘူး။ ဒါေပမယ့္ ေအာက္ဖက္ေတြကိုလည္း သန္႔စင္ေဆးေၾကာေပးဖို႔ လိုအပ္ပါတယ္။ အညစ္အေၾကးေတြကို ေရအားေကာင္းေကာင္းနဲ႔ ထိုးၿပီး ေဆးေၾကာေပးတာ အေကာင္းဆံုးျဖစ္ပါတယ္။

၅။ လႈပ္ရွားလည္ပတ္ေနတဲ့အရာအားလံုးမွာ အမဲဆီလိုအပ္တယ္ဆိုတာ မေမ့ပါနဲ႔။ အမဲဆီေသခ်ာမထိုးထားဘူး ဆိုရင္ ေဘာေတြ ဂၽြိဳင္းေတြက ၾကာရွည္ခံမွာမဟုတ္ပါဘူး။

၆။ အေရာင္တင္ဆီအသံုးျပဳပါ။ အရည္အေသြးေကာင္းမြန္တဲ့ အေရာင္တင္ဆီေတြက သင့္ရဲ႕ကားေဆးေရာင္ကို သစ္လြင္လွပေနေစၿပီး အေရာင္မလြင့္ေအာင္ ကာကြယ္ေပးႏိုင္ပါတယ္။ အနည္းဆံုး (၆)လ တစ္ႀကိမ္ေလာက္ေတာ့ အေရာင္တင္ေပးဖို႔ လိုပါတယ္။

၇။ ယူဂ်ိဳင္း(U-Joints) ေတြလိုမ်ိဳး Driveline components ေတြကလည္း ပံုမွန္ဆီထိုးေပးဖို႔လိုအပ္ပါတယ္။
၈။ အတြင္းပိုင္းကိုလည္း ကာကြယ္ပါ။ ပါကင္ထိုးရပ္နားရင္ အရိပ္ထဲမွာ ရပ္ပါ။ ျပတင္းမွန္ေတြမွာ ေနကာျပားေတြတပ္ဆင္ထားပါ။ ဒါမွ ကားအတြင္းပိုင္းက ပလတ္စတစ္ေတြနဲ႔ ဗီႏိုင္းသားေတြ ေျခာက္ေသြ႔ပ်က္စီးတာကို ကာကြယ္ႏိုင္မွာျဖစ္ပါတယ္။

၉။ ကားဘီးေတြမွာ ရွိတဲ့ ဆံုေတြခြက္ေတြကို စစ္ေဆးသန္႔ရွင္းေပးဖို႔လည္း လိုပါတယ္။ ကားဘီးရဲ႕ bearing ေတြနဲ႔ လိုအပ္တဲ့အမဲဆီလဲလွယ္ေပးတာက ဘီးအုံလိုက္ျဖဳတ္လဲရတာနဲ႔ယွဥ္ရဲ႕ ကုန္က်စရိတ္သက္သာပါတယ္။

၁၀။ ဘရိတ္ဆီက အစိုဓာတ္ကို စုပ္ယူႏိုင္ပါတယ္။ အစိုဓာတ္မ်ားျခင္းေၾကာင့္ အစိတ္အပိုင္းေတြ သံေခ်းတက္ပ်က္စီးႏိုင္ပါတယ္။ ဒါ့ေၾကာင့္ ဘရိတ္ဆီလဲလွယ္ေပးၿပီး ဘရိတ္စနစ္ရဲ႕အစိတ္အပိုင္းေတြကို တစ္ႏွစ္တစ္ခါေလာက္ စစ္ေဆးေပးဖို႔ လိုပါတယ္။
Credit:7DayCar
Share on Facebook  Share on Facebook
 
 
 
အသင္းအဖြဲ႕အမည္ျဖင့္ မွတ္ပုံတင္မည့္ နာေရးယာဥ္၊လူနာတင္ယာဥ္၊ မီးသတ္ယာဥ္မ်ား အတြက္...
Delivery Van ကားမ်ား ဒဏ္ေၾကးကင္းလြတ္ခြင့္ေပးရန္ ေတာင္းဆိုမည္
ရွမ္းေတာင္၌ လိုင္စင္မဲ့ယာဥ္မ်ားကို ဇြန္ ၁၅ ရက္တြင္ စတင္အေရးယူမည္
ေက်ာင္းကားသစ္မ်ား ယာဥ္ေမာင္းခန္႔အပ္ရာတြင္ အမ်ဳိးသမီးငါးဦး ပါဝင္
ရန္ကုန္တြင္ ေက်ာင္းႀကဳိပို႔ကား ေျပးဆြဲမည့္ ကုမၸဏီ အစိုးရထံ ကားမ်ားျပန္အပ္
ကားအင္ဂ်င္အပူမလြန္ေအာင္ လုပ္သင့္တဲ့အခ်က္ ၅ ခ်က္
ေျပးဆြဲေနဆဲ ၁၉၉၈ ခုနွစ္ ေမာ္ဒယ္ေအာက္ YBS ယာဥ္မ်ားကုိ လုိက္စစ္မည္
ကီလိုစနစ္သံုးတကၠစီမ်ား ဧၿပီ ၁ ရက္ စတင္ေျပးဆြဲမည္
ေတာင္အတက္အဆင္းခရီး အဆင္ေျပတဲ့ ခ်က္ပလက္ထရက္ဇ္
YBS ၄၀ ယာဥ္သစ္အစီး ၃၀ ထပ္တိုး
Share on Facebook  Share on Facebook